50 style
50 style

Właściciel marki 50 style, firma Marketing Investment Group, uruchomił właśnie 60. sklep sieci. Ponadto na czas letnich wakacji marka 50 style pojawiła się także w 11 punktach sezonowych nad Bałtykiem i w górach.

Marketing Investment Group kontynuuje ekspansję marki 50 style na rodzimym rynku. Kolejne sklepy, w których dostępna jest oferta brandów t.j. Nike, adidas, Reebok, Puma, Umbro, Lotto czy Feewear, otwierane są w średnich i mniejszych miastach Polski. 60. sklep marki uruchomiony został 2 lipca w Jaśle w centrum handlowym Europa II. Zajął powierzchnię 220 mkw. Kolejny sklep 50 style zostanie otwarty 23.lipca w Zamościu.

W tym samym czasie, MIG otworzył 11 punktów sezonowych marki nad Bałtykiem i w górach – punkty pojawiły m.in. w Ustce, Jarosławcu, Dąbkach, Ustroniu Morskim, Łebie czy Solinie. – Produkty najlepszych marek dostępnych w 50 style chcemy udostępnić także rodzinom wypoczywającym latem nad polskim morzem i w górach. Oferta sezonowych punktów 50 style została ściśle dopasowana właśnie do potrzeb turystów – mówi Arkadiusz Jędrysiak, marketing manager 50 style.

Grupa MIG działa na rynku od 1998 roku. Obecnie do spółki łącznie należy w Polsce ponad 150 sklepów (60 sklepów 50 Style, 9 sklepów Umbro, 3 salony Lacoste, kilkanaście sklepów Timberland oraz blisko 80 sklepów Sizeer). Marketing Investment Group sp. z o. o. S.K.A. jest także wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O’Neill, Timberland, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, Umbro, Lotto, Head, Confront, Feewear.