Outlet Białystok
Outlet Białystok

W Outlecie Białystok, obiekcie realizowanym przez BOIG – The Blue Ocean Investment Group, pojawi się salon firmy Brand Collection oferujący modę męską. Nowy najemca zajmie powierzchnię blisko 100 mkw.

Brand Collection to dynamicznie rozwijająca się firma z multibrandową ofertą odzieżową i obuwniczą skierowaną do mężczyzn. W salonie zlokalizowanym w Outlecie Białystok pojawią się kolekcje takich marek jak: Graf Longina, Omega, Digel, Roy Robson, Pierre Cardine, Pionier, Jupiter, Otto Kern.

– Obecnie najemcy patrzą z dużym zainteresowaniem na projekty wyprzedażowe zlokalizowane w aglomeracjach mniejszych niż Warszawa czy Kraków. Dzięki wysokiemu nasyceniu powierzchnią handlu regularnego, powstało zapotrzebowanie na ponadregionalne centra outletowe usytuowane właśnie w takich miastach jak Białystok – mówi Jan Wciślak, Leasing Manager BOIG Property Consulting. – Dzięki dużemu zainteresowaniu sieci handlowych projektem, komercjalizacja Outletu Białystok powoli dobiega końca – dodaje Jan Wciślak.

Outlet Białystok pierwszych klientów powita w listopadzie tego roku. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 60 markowych sklepów, a na parkingu przed obiektem zmieści się ok. 600 samochodów. Ofertę Outletu Białystok stworzą sklepy oferujące markowe produkty wielu firm m.in. Adidas, Big Star, Reebok, Molton, Lancerto, Diverse, Ecco, Albione, Regatta, Sempre, CCC, salony z markową odzieżą jeansową, hipermarket spożywczy Carrefour, drogeria Rossmann, Jysk, kawiarnie oraz restauracje.

Realizacją inwestycji tj. budową oraz komercjalizacją obiektu zajmuje się firma świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych: BOIG – The Blue Ocean Investment Group. Inwestorem projektu jest Amethyst Investments sp. z.o.o.

BOIG zaprezentuje swoje projekty podczas Shopping Center Forum 2014 Fall Edition przy stoisku 4.8