CH Europa Centralna: grecka marka debiutuje w Polsce

CH Europa Centralna

CH Europa Centralna

Ubrania i buty sieci Fullah Sugah już niedługo dostępne będą na Śląsku. Franczyzobiorca greckiej marki podpisał właśnie umowę najmu na lokal o powierzchni blisko 380 mkw. w części galeryjnej Centrum Handlowego Europa Centralna w Gliwicach. Marka debiutuje na polskim rynku.

– Najwyższej jakości materiały, innowacyjny design, bogata oferta, a także przystępne ceny ubrań i dodatków Fullah Sugah sprawiają, że jest to idealna propozycja dla Polek w każdym wieku – mówi Dorota Brzozowiec, właścicielka Make Business, firmy, która wspólnie z firmą Fashion Island wprowadza sieć na polski rynek.

– Wybór Centrum Handlowego Europa Centralna na pierwszy sklep Fullah Sugah w kraju i w tym regionie był dla nas oczywisty ze względu na świetną lokalizację oraz nietuzinkową ofertę handlową obiektu. – dodaje Kazimierz Rzepecki, franczyzobiorca Fullah Sugah.

Marka Fullah Sugah została stworzona ponad 30 lat temu w Grecji. Do końca tego roku sieć otworzy kolejne sklepy nie tylko w Polsce, ale także w Bułgarii, Rumunii, Słowacji oraz na Węgrzech. W tym roku otwarto też pierwszy salon sieci w Rosji. Otwarcie sklepu Fullah Sugah w Europie Centralnej w Gliwicach planowane jest na koniec lata.

– Obecność marki takiej jak Fullah Sugah potwierdza silną pozycję Centrum Handlowego Europa Centralna w Gliwicach jako lidera na rynku regionalnym – mówi Dorota Beltani, Leasing & Asset Manager w EC Property Management, spółce zarządzającej CH Europa Centralna. – Nie po raz pierwszy marki wchodzące na rynek polski, czy tu na Śląsk, wybierają Centrum Handlowe Europa Centralna na lokalizację jednego ze swoich pierwszych sklepów, czego przykładem, z segmentu odzieżowego, oprócz Fullah Sugah, są najemcy tacy jak: Lindex, Sinsay, czy Nuna Lie.

Centrum Handlowe Europa Centralna o powierzchni 67 tys. metrów kwadratowych jest jednym z największych tego typu obiektów komercyjnych w Polsce. Położenie obiektu, przy jednym z największych węzłów autostradowych w Polsce (Gliwice-Sośnica), gdzie łączą się autostrady A1 i A4 i droga krajowa nr 44 oraz na obszarze gęsto zaludnionego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, sprawia, że niemal 5 mln osób może w ciągu godziny dojechać tu na zakupy. Na miejscu skorzystać można z wypożyczalni parasoli, pomieszczeń dla rodziców z dziećmi, 600 miejsc siedzących dla klientów piętra restauracyjnego, paczkomatu, bezpłatnego wi-fi dostępnego na terenie całego Centrum oraz wielu bankomatów i punktów usługowych. Klienci mogą zostawić swój samochód na dużym, liczącym 2,3 tys. miejsc parkingu, a niezmotoryzowani dojadą na zakupy dwoma bezpłatnymi liniami autobusowymi.

Wśród najemców są takie firmy jak: Saturn, Castorama, Tesco Extra, Jula, Ski Team, Sports Direct, Jysk, Smyk Megastore, RTV Euro AGD, New Yorker, Reserved, H&M, Cubus, Lindex, CCC, Bershka, Solar, Monnari, Clooud, Apart, TUI, home&you, Super-Pharm, Neckermann, Deichmann, City Sport, Mohito, Promod, Cortland Apple Premium Reseller, Stradivarius, Rossmann, Takko Fashion, Douglas, Alpenpark, ING Bank Śląski, Lilo, Henry Moore, Bialcon, Dobrodzień i Kalwaria, AMT Studio, New York Hot Dog, Esotiq, Nuna Lie, Bel-Pol, Kakadu, Carry, Priority Room (m.in. marki Gino Rossi, Badura),Wojas, Next Day, Wilkosz Studio, Weltom, Angkor Wat, Organic Farma Zdrowia i Fresh Na Zdrowie!, a dla najmłodszych – Kinderplaneta. Aktualnie trwają prace aranżacyjne w kilku sklepach, które otworzą się w najbliższych tygodniach i miesiącach.

Reklama

Galeria Jurajska