Giacomo Conti realizuje plan ekspansji

Salon Giacomo Conti

Salon Giacomo Conti

Giacomo Conti, sieć oferująca elegancką modę męską pod koniec sierpnia 2014 roku otworzy nowy salon sprzedaży w Galerii Twierdza w Zamościu. Nowy salon zajmie blisko 120 mkw. powierzchni.

Decyzja o pojawieniu się marki w Zamościu jest, jak poinformował zarząd sieci, częścią szerszej strategii powiększenia sieci sprzedaży w południowo-wschodniej Polsce. Marka Giacomo Conti posiada już salony w takich miastach jak Lublin, Ostrowiec Świętokrzyski, Kielce, Rzeszów, Tarnów, Kraków czy Radom.

Otwarcie lokalu w Galerii Twierdza będzie drugim przypadającym na sierpień otwarciem nowego sklepu Giacomo Conti, a na wrzesień, jak już informowaliśmy, planowane są kolejne otwarcia. Giacomo Conti ma już podpisaną umowę z Galerią Sudecką, a trzy następne umowy są bliskie ukończenia negocjacji.

Sieć otrzymuje ostatnimi czasy sporo propozycji od centrów handlowych z całej Polski, w związku z czym obecnie pierwszeństwo mają oferty regularnych galerii handlowych. Zdaniem przedstawicieli sieci, marka ma wystarczającą liczbę salonów w centrach outletowych, poinformowała redakcję specjalistka ds. marketingu Giacomo Conti, Magdalena Nowaczyk.

– Ponieważ ostatnie kolekcje cieszą się dużą popularnością w regularnych salonach, nie pozostaje nam zbyt wiele towaru do wyprzedawania w tego typu galeriach.

Aktualnie sieć Giacomo Conti tworzą 42 salony zlokalizowane na terenie całego kraju. Każdego roku, sieć sprzedażowa marki powiększa się o 6-10 nowych salonów mody. Do końca 2014 roku spółka planuje mieć ok. 50 sklepów.

Przedstawiciele sieci będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.

Reklama

Galeria Jurajska