KiK debiutuje w Kaliszu

KiK

Do grona najemców centrum handlowego przy ul. Polnej w Kaliszu dołączył popularny dyskont odzieżowo-tekstylny – sklep KiK.

Nowo otwarty sklep KiK, zlokalizowany w kaliskim centrum handlowym zajmuje powierzchnię 630 mkw. Wnętrze zostało zaaranżowane w nowoczesnym stylu, kolorystyce łączącej szarości i czerwień, która odzwierciedla charakter marki.

Kolekcje podzielone są tematycznie i kolorystycznie, tworząc przejrzystą ekspozycję. Ułatwia to przemieszczanie się po sklepie i poszukiwanie interesujących produktów. Dodatkowo, specjaliści sieci KiK z działu Visual Merchandising zadbali o to, by zaprezentować klientom propozycje gotowych zestawów ubrań.

Ważnym aspektem dla właścicieli sieci, którzy chcą popularyzować ideę modnych i niedrogich zakupów, jest stosunek jakości produktów do ceny.

– Zgodnie z filozofią „korzystnie, modnie, z pomysłem” wychodzimy naprzeciw wymaganiom naszych klientów, oferując im wyłącznie produkty wysokiej jakości, dostosowane do aktualnych trendów, a przede wszystkim w niskich cenach – mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK w Polsce.

Sklep w Kaliszu jest 52. sklepem w sieci.

Sieć dyskontowa KiK otwiera sklepy zarówno w małych, jak i dużych miejscowościach. W Polsce sieć zadebiutowała w 2012 roku otwierając pierwszy sklep w Środzie Wielkopolskiej. Docelowo, spółka KiK chce mieć na polskim rynku w ciągu najbliższych kilku miesięcy około 100 sklepów.

Obecnie marka KiK jest właścicielem ponad 3,2 tys. sklepów na terenie: Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Polski.

Sieć w Polsce jest reprezentowana przez KiK Textil sp z o.o. Przedstawiciele spółki będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016