Próchnik w Galerii Warmińskiej

Galeria Warmińska

Galeria Warmińska

Pierwszy w województwie warmińsko – mazurskim salon, oferujący kolekcje sygnowane logiem A.F. Próchnik i Rage Age, zostanie otwarty w powstającej w Olsztynie Galerii Warmińskiej. – Powierzchnia, którą zajmie wyniesie 270 mkw. i tym samym będzie największym w Polsce – mówi Tomasz Jopkiewicz, senior leasing manager w spółce Libra Project, zajmującej się komercjalizacją obiektu.

Oferta produktowa marki Próchnik to przede wszystkim odzież męska. Głównym projektantem marki jest Rafał Czapul.

Salon będzie znajdował się na poziomie 0. – Galeria Warmińska zaoferowała nam możliwość uruchomienia naszego salonu, w którym zamierzamy oferować klientom odzież dwóch marek: Adam Feliks Próchnik i Rage Age. Wynika to z wielkości sklepu, którego powierzchnia wynosi 270 mkw. Dodatkowym argumentem jest fakt, iż w województwie warmińsko – mazurskim nie uruchomiliśmy dotąd żadnego sklepu – komentuje nawiązanie współpracy z Galerią Warmińską Stefan Juszczak, pełnomocnik zarządu ds. ekspansji w Próchnik SA.

Łódzka spółka to jeden ze 170 salonów handlowo – rozrywkowych, które dostępne będą w Galerii Warmińskiej. Oprócz Próchnika branżę mody męskiej reprezentować będą: Giacomo Conti, Pierre Cardin, Recman, Kubenz, Vistula, Wólczanka, Tommy Hilfiger, Bytom, Lavard i wielu innych.

Dodatkowo w olsztyńskim obiekcie, znajdą się takie marki jak: Tk Maxx, Zara, H&M, Douglas, Rtv Euro Agd, Reserved, Empik, Rossman, Deichmann, CCC, House, Mohito, Bershka, Stradivarius, New Yorker, KFC, Mohito, Sinsay, Gino Rossi, Pinko, Furla, Organique, Aryton, Hexeline, Solar, Patrizia Pepe, Versace, Ochnik, Ryłko, Kazar, Heavy Duty, HiMountain, Jack Wolfskin, Smyk Mega Store, Big Star, Apart, Jean Louis David, Kolporter, Kubenz, Lee Wrangler, Levi’s, Martes Sport, Massimo Dutti, Medicine, Mount Blanc, Orange, Orsay, Oysho, Paryżanka, Piekarnia Tyrolska, Pierre Cardin, Play, Pralnia Perfect Clean, Pull and Bear, Reporter Young, Simple, Samsonite, Subway, Swiss, Taranko, Tatuum, Unisono, Venezia, Versace, W. Kruk, Yes, Ziaja, Bijou Brigitte, i wiele innych.

Operatorem spożywczym Galerii Warmińskiej będzie Piotr i Paweł, kinowym – Multikino z dziewięcioma salami. Dodatkowo, w obiekcie znajdzie się również dwukondygnacyjny klub fitness Kinetic o powierzchni 1,5 tys. mkw.

116 675 mkw. powierzchni całkowitej oraz 4 kondygnacje posiadać będzie Galeria Warmińska, która pierwszych klientów zaprosi przyjmie 5 września.

Reklama

Galeria Jurajska