sklep online

 

sklep online

Benchmark.pl – serwis internetowy z recenzjami i testami sprzętów elektronicznych, gier oraz akcesoriów, uruchomił nowy sklep internetowy Marketplace. Benchmark.pl należy do grupy Komputronik.

Produkty opisywane przez autorów benchmark.pl można teraz znaleźć w nowo otwartym sklepie internetowym serwisu.  Takie rozwiązanie ma ułatwić czytelnikom serwisu szybki zakup po najniższej cenie.

Dostęp do ofert sprawdzonych sklepów

Marketplace oferuje możliwość dokonania zakupu w jednej z rekomendowanych sieci – Komputronik.pl, Karen.pl, Mediamarkt.pl, Saturn.pl oraz Euro.com.pl. Baza produktów benchmark.pl obejmuje laptopy, tablety, podzespoły do komputerów stacjonarnych, akcesoria, konsole, gry, oprogramowanie oraz smartfony i cały czas się rozszerza.

Oprócz zestawienia cen, karta każdego produktu zawiera informacje o jego cechach i ocenę redakcji, zaś klienci szukający szczegółowych informacji mogą zapoznać się z recenzją oraz pełną specyfikacją. Dodatkowo, na użytkowników serwisu czekają poradniki zakupowe, np. jak wybrać odpowiedni telewizor, smartfon czy laptop.

Powiększ obraz

marketplace benchmark.pl
Sklep internetowy benchmark.pl

„Marketplace powstał z myślą o konsumentach, którzy muszą poruszać się w zalewie nowości i premier na rynku sprzętu elektronicznego. Nie chcieliśmy tworzyć kolejnej porównywarki cen. Podobnie jak w całym serwisie, także i tutaj kładziemy nacisk przede wszystkim na rzetelną ocenę produktów, mającą pomóc w decyzjach zakupowych. Chcemy aby czytelnicy benchmark.pl realizowali zakupy w godnych polecenia sklepach, dlatego wśród partnerów Marketplace znalazły się tak uznane marki jak Euro RTV AGD, Komputronik czy Media Markt” – wyjaśnia Wojciech Kiełt, Wiceprezes Zarządu benchmark.pl.

Benchmark.pl to serwis o tematyce komputerowej i nowych technologiach. Powstał w czerwcu 1997 roku, tworząc zbiór benchmarków w polskiej sieci. Przez kolejne lata do redakcji serwisu dołączali testerzy-fascynaci, rozwijając nowe działy i zdobywając coraz większe grono czytelników. Redaktorzy, jako szefowie działów, prowadzą na łamach benchmark.pl tematyczne strefy: Komputery, Mobile, Gry, Foto, RTV, Ciekawostki.

Funkcjonuje również  forum, administrowane przez fachowców i moderowane przez społeczność, będące miejscem do wymiany opinii, zdobywania wiedzy, oraz realizacji zainteresowań. Serwis prowadzi specjalny humorystyczny kanał na Facebook’u skierowany do czytelników mających dystans do nowych technologi. Co więcej, redakcja posiada również profesjonalny serwis poświęcony zawodowcom, małym i średnich firmom.