Guess przejmuje salony franczyzowe

Guess Lookbook

Firma Guess regularnie otwiera kolejne salony własne na terenie centrów handlowych w największych miastach kraju. Spółka zdecydowała się także przejąć kilka salonów prowadzonych dotychczas przez franczyzobiorców w najbardziej prestiżowych lokalizacjach.

Salon prowadzony przez franczyzobiorcę został zamknięty m.in. w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie. Niebawem nastąpi nowe otwarcie sklepu tej marki w nowej lokalizacji także na poziomie +1. Obecnie w lokalu trwają prace wykończeniowe.

W rozmowie z Retailnet Waldemar Madajczyk, General Manager Central Eastern Europe w Guess Poland potwierdził, że polska spółka przejęła już od partnera salon Marciano Guess w Domu Handlowym Renoma we Wrocławiu i przejmie także sklep Guess Jeans w Starym Browarze w Poznaniu. Spółka jest też w trakcie negocjacji dotyczącej partnerstwa z jedną z firm zainteresowaną szerszym rozwojem sklepów franczyzowych.

Jak ustaliła redakcja Retailnet firma Guess wciąż będzie dynamicznie rozwijać sieć salonów marki na polskim rynku. Spółka szczególnie zainteresowana jest otwarciami w prestiżowych centrach handlowych, ale także w obiektach outletowych.

Tylko w Warszawie na koniec 2014 roku działać będzie 7 salonów różnych linii marki – Marciano Guess w Domu Mody Klif, Guess Jeans w DM Klif, Galerii Mokotów, CH Złote Tarasy, CH Arkadia oraz Outlet Guess Jeans – Annopol i Piaseczno.

Waldemar Madajczyk zapowiedział też kolejne otwarcia salonów własnych w innych miastach. Outlet Guess Jeans znajdzie się w centrum outletowym Fashion House w Gdańsku. Sklep ten zajmie 230 mkw. Otwarcie salonu zaplanowano na pierwszą połowę sierpnia br. Z kolei nowy regularny salon Guess Jeans rozpocznie działalność na przełomie listopada i grudnia w CH Magnolia Park w Wrocławiu na powierzchni 189 mkw.

W związku z tym na koniec 2014 roku brand będzie posiadał prawie 20 sklepów w Polsce: 7 w Warszawie, 3 w Trójmieście, 3 we Wrocławiu, 1 w Poznaniu, 2 w Łodzi i 1 na Śląsku.

Przedstawiciele firmy Guess będą obecni podczas Shopping Center Forum 2014. Przyjrzą się powstającym obiektom handlowym w miastach, w których firma planuje kolejne otwarcia salonów swoich marek.

Firma Guess Inc. posiada obecnie ok. 1500 salonów marki, które mieszczą się w 90 krajach. Artykuły z logo marki można kupić za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego o zasięgu globalnym. Za rozwój salonów w Polsce będzie odpowiadać firma Guess Poland sp. z o.o.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016