Rage Age otwiera nowe salony

Kolekcja Rage Age

Kolekcja Rage Age

Rage Age, ekskluzywna marka odzieży należąca do firmy Próchnik SA, otwiera swoje salony wyłącznie w najbardziej prestiżowych centrach handlowych w dużych miastach naszego kraju. Jak ustaliła redakcja Retailnet niebawem nastąpi kolejne otwarcie sklepu Rage Age.

– Jeszcze w sierpniu bieżącego roku planujemy otwarcie naszego nowego salonu sieci Rage Age. Sklep znajdzie się w Domu Handlowym Renoma we Wrocławiu. W tym roku otworzyliśmy także salon Rage Age Woman, który znalazł się w Centrum Handlowym Stary Browar w Poznaniu – mówi w rozmowie z Retailnet Stefan Juszczak, pełnomocnik zarządu firmy Próchnik SA.

Rage Age, marka znana dotychczas z mody dla mężczyzn, otworzyła swój jedyny w Polsce salon z ubraniami dla kobiet w poznańskim Starym Browarze na powierzchni ponad 30 mkw. Mieści się on w części atrium na parterze obiektu.

Firma Próchnik pierwszy raz poinformowała o wprowadzeniu kolekcji damskiej do salonów Rage Age w drugiej połowie ubiegłego roku. Nadal jednak najistotniejszym produktem marki generującym największy przychód pozostaje odzież męska.

Próchnik SA prowadzi obecnie 8 sklepów Rage Age, w tym 4 salony w Warszawie (Galeria Mokotów, Złote Tarasy, Arkadia i Outlet Soho Factory), Katowicach (Silesia City Center), Łodzi (Manufaktura), Poznaniu (Stary Browar) oraz Krakowie.

Przedstawiciele firmy będą obecni podczas Shopping Center Forum 2014. Tam będzie można porozmawiać z nimi na temat ewentualnej współpracy.

– Salony marek Próchnik i Rage Age to najemcy wielu galerii handlowych w całej Polsce, a Shopping Center Forum jest przecież po to, aby skupiać w jednym miejscu zarówno najemców jak i wynajmujących. Celem takich spotkań jest aktualizacja wiedzy o sytuacji w galeriach handlowych i ewentualna współpraca przy otwieraniu nowych salonów w tych galeriach handlowych, dlatego musimy być obecni na SCF – mówi Stefan Juszczak, pełnomocnik zarządu firmy Próchnik SA.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016