Gemini Park Tarnów
Gemini Park Tarnów

Nowi najemcy, rekordowy footfall podczas jednego dnia, a także wzrost odwiedzalności i wyników finansowych – tak pierwsze półrocze 2014 r. podsumowuje Gemini Park Tarnów, Centrum Handlowe należące do Gemini Holding.

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy w Gemini Park Tarnów pojawiło się kilka nowych marek, z których część zadebiutowała w mieście. Mimo ogólnych tendencji spadkowych na polskim rynku retail, tarnowskie Gemini było coraz częściej odwiedzane przez mieszkańców Tarnowa i okolic, co wpłynęło na wzrost wyników footfall o ponad 4 proc. w stosunku do roku ubiegłego. Rosnąca popularność przyczyniła się także do pobicia rekordu odwiedzalności – w pierwszy weekend czerwca tego roku obiekt odwiedziło ponad 50 tys. osób, a w niedzielę 2 czerwca z jego oferty skorzystało powyżej 30 tys. klientów – to blisko co trzeci mieszkaniec Tarnowa.

– Bogata oferta skomponowana ze znanych i popularnych marek oraz innowacyjne akcje marketingowe stale przyciągają do nas kolejnych klientów. Dzięki temu utrzymujemy pozycję lidera na regionalnym rynku – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Tarnów. – Wszystkich naszych klientów traktujemy z najwyższą starannością i zrozumieniem. Naszym celem jest zaproponowanie im oferty na bardzo wysokim poziomie, nieodbiegającej od tej, z jaką może się spotkać w obiektach zlokalizowanych w największych miastach Polski – dodaje Zbigniew Nowak.

Wyższy niż w ubiegłym roku footfall przełożył się również na wzrost wyników finansowych. W skali całego obiektu podwyższyły się one o ponad 7,5 proc. w porównaniu z okresem styczeń – czerwiec 2013 r., co zanotowali też najemcy centrum.

– W salonie marki Reserved w Centrum Handlowym Gemini Park Tarnów wyniki sprzedaży w pierwszym półroczu 2014 roku ukształtowały się na satysfakcjonującym poziomie, zgodnym z naszymi oczekiwaniami. Najwięcej klientów odwiedziło nas w styczniu, czyli w okresie poświątecznych wyprzedaży, a także w czerwcu, gdy konsumenci zaopatrują się w odzież i akcesoria na lato – mówi Magdalena Stefańska – Lotkowska, reprezentująca grupę LPP.

– Pierwsze półrocze 2014 r. było dla naszego biura podróży bardzo udane. W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, zanotowaliśmy wzrost wyników odwiedzalności i obrotów na poziomie 20 proc. – komentuje Dominik Kras, właściciel biura podróży My Travel w Gemini Park Tarnów.

Najemcy, którzy niedawno dołączyli do tarnowskiego Gemini Park, także są zadowoleni z obecności w centrum. Salon marki 4F w obiekcie funkcjonuje od roku i stale notuje bardzo dobre wyniki finansowe, a właściciele podkreślą dobrą współpracę z zarządcą obiektu.

– W pierwszym półroczu tego roku osiągnęliśmy satysfakcjonujące wyniki odwiedzalności i sprzedaży. Szczególnie wysoki footfall i obroty notujemy w weekendy oraz podczas akcji specjalnych, organizowanych przez zarządcę centrum – mówi Elżbieta Gajda, właściciel salonu 4F. – Doceniamy również współpracę marketingową z zarządem obiektu w zakresie promocji naszych wewnętrznych wydarzeń oraz akcji wyprzedażowych. Strona WWW oraz portale społecznościowe Gemini Park Tarnów działają bardzo prężnie, docierając z informacjami do bardzo dużej grupy klientów – podsumowuje Elżbieta Gajda.

Gemini Park Tarnów
Gemini Park Tarnów

Kampanie marketingowe organizowane przez Gemini Park Tarnów zwiększają ruch klientów także w strefie food court, co szczególnie doceniają najemcy z branży gastronomicznej.

– Akcje, takie jak: rozdawanie biletów na mecze żużlowe, pokazy mody czy wesołe miasteczko na dzień dziecka, przyciągają gości do naszej restauracji. W trakcie ich trwania nasz lokal odnotowuje widoczny wzrost klientów i liczby transakcji – komentuje Katarzyna Cymbor, kierownik restauracji KFC.
Przypomnijmy, w pierwszym półroczu ofertę centrum poszerzyła m.in. firma obuwnicza Kornecki, brandy modowe m.in. Monnari, Greenpoint, Lavard, Routeman, czy myjnia samochodowa Auto Spa Tarnów. W obiekcie na dłużej zdecydowała się pozostać także marka odzieżowa Medicine. W najbliższym czasie planowane jest podpisanie kolejnych umów najmu i otwarcia nowych salonów.

Za wynajem Gemini Park Tarnów odpowiada GREM Gemini Real Estate Management we współpracy z BOIG Property Consulting oraz Cushman & Wakefield. Firma GREM Gemini Real Estate Management jest jednocześnie zarządcą Centrum.

Centrum Handlowe Gemini Park Tarnów ma ok. 80 tys. mkw. łącznej powierzchni, w tym 42,5 tys. mkw. powierzchni najmu GLA. Znajduje się w nim blisko 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych.

Obiekt zostanie zaprezentowany podczas Shopping Center Forum 2014 Fall Edition przy stoisku 4.6/4.7