Gino Rossi wdraża nowy koncept salonów

Salon Gino Rossi

Salon Gino Rossi

Spółka Gino Rossi zarządzająca markami Gino Rossi oraz Simple Creative Products realizuje plan modernizacji swoich salonów.

Nowe salony wyrażają się przede wszystkim elegancką aranżacją wykonaną z drewna i skóry oraz klasyczną kolorystyką opartą na bieli, czerni i złocie. Nowy koncept salonów powstał w celu lepszego wyeksponowania produktów oraz podkreślenia strefy kasy.

Dotychczas nowy wystrój spółka wprowadziła w 23 swoich salonach i jak zapowiadają przedstawiciele marki do końca roku 2014 pojawi się w kolejnych 10 sklepach.

Środki na inwestycje w modernizację sklepów spółka pozyskała z przeprowadzonej w czerwcu 2014 roku emisji akcji z której pozyskano 6 mln zł.
– Środki pozyskane z emisji zostaną przeznaczone w części na inwestycje w sieć sprzedaży Gino Rossi, między innymi na przeprowadzenie przebudowy i rozbudowy salonów sprzedaży. Spodziewamy się, że planowane inwestycje już w tym roku przełożą się na wzrost sprzedaży, dlatego zdecydowaliśmy o podniesieniu prognozy wyników finansowych – powiedział Grzegorz Koryciak, wiceprezes zarządu Gino Rossi.

Przypomnijmy, w ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Gino Rossi to marka w segmencie obuwia ze średniej i wyższej półki. Sieć sprzedaży obejmuje ponad 78 salony firmowe w Polsce i za granicą. Simple Creative Products to marka luksusowej odzieży damskiej. Sieć sprzedaży liczy obecnie ponad 54 salonów firmowych znajdujących się w lokalizacjach, zarówno w kraju, jak i za granicą.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016