Atlantic
Atlantic

Strona internetowa i e-shop Atlantic wystartowały w nowej wersji. Serwis zyskał nowoczesny wymiar oraz wysoką funkcjonalność, wspomagającą komunikację PR-ową i marketingową.

Nowa identyfikacja wizualna ma, jak informują przedstawiciel firmy, oddać nowoczesny charakter marki, i podkreślić wartości firmy.

– Nowy sklep internetowy został stworzony z myślą o wygodzie i oszczędności czasu naszych klientów. Pojawiło się w nim wiele nowych funkcjonalności i prostych w obsłudze narzędzi: rozbudowana wyszukiwarka produktów, nowa dodatkowa forma płatności (przelewy tradycyjne), a także nowe opcje wysyłki, czyli możliwość odbierania zamówień w coraz bardziej popularnych Paczkomatach – poinformowali przedstawiciele sieci Atlantic.
Sklep w nowej szacie graficznej ma prostą, intuicyjną i przyjazną nawigację oraz wiele innych nowych funkcjonalnych rozwiązań, które ułatwią i uprzyjemnią proces zakupów, o czym klienci przekonają się w czasie odwiedzin.

Zmiana wizualizacji i funkcjonalności serwisu podsumowuje proces intensywnego rozwoju i zmian zachodzących w Atlantic SA, obejmujących międzynarodową ekspansję oraz rozwój portfolio i nowych kolekcji.

Odświeżone serwis oraz sklep online zostały przygotowane przez polski Dział Kreacji/ECommerce Atlantic SA we współpracy z firmą Laboratorium Artystyczne.

Firma Atlantic funkcjonuje na polskim rynku od 20 lat. Obecnie w Polsce i na świecie działa ponad 200 salonów Atlantic. W ostatnim czasie firma Atlantic poszerzyła swoją sieć sprzedaży o dwa nowe punkty: nowy salon w Bydgoszczy w Centrum Handlowym Auchan oraz salon multibrandowy w Bełchatowie. Atlantic konsekwentnie rozwija w Polsce i na świecie swoją sieć sprzedaży, zarówno salonów monobrandowych jak i multibrandowych.