CH Wzorcownia
CH Wzorcownia

Centrum handlowe Wzorcownia we Włocławku pozyskało nowych najemców z branży sportowo-rekreacyjnej. Jeszcze w tym roku w centrum handlowym zostanie otwarta kręgielnia Lucky Star Bowling, a także pierwszy we Włocławku sklep polskiej marki 4F.

– Widzimy rosnące zainteresowanie klientów aktywnym spędzaniem czasu, dlatego poszerzamy ofertę sportowo-rekreacyjną Wzorcowni. Chcemy jak najlepiej dopasowywać się do potrzeb lokalnego rynku i aktualnych trendów, aby nasze centrum handlowe stale było najpopularniejszym miejscem zakupów i spotkań dla mieszkańców Włocławka i regionu – mówi Marta Politowska, dyrektor centrum handlowego Wzorcownia Włocławek.

Kręgielnia Lucky Star Bowling zajmie powierzchnię 1,3 tys. mkw. oraz 100 mkw. tarasu na poziomie +2 w budynku D, w którym znajduje się klub fitness Fit Expert Gym oraz takie marki, jak Pizza Hut czy Rossmann. Będzie w niej 6 nowoczesnych torów do gry w kręgle firmy Brunswick, wyposażonych w elektroniczny system liczenia punktów. Gracze będą mieli do dyspozycji także loże, stoły do bilarda, klub muzyczny i bar. Otwarcie Lucky Star Bowling we Wzorcowni Włocławek planowane jest na październik tego roku.

Właściciel marki 4F podpisał umowę najmu lokalu o powierzchni 111 mkw. w głównym budynku Wzorcowni. Nowy sklep zostanie otwarty w czwartym kwartale 2014 roku i zaoferuje odzież i akcesoria do uprawiania najpopularniejszych sportów: fitnessu, biegania, jazdy na rowerze oraz narciarstwa i snowboardu.

Wzorcownia Włocławek jest centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym, które powstało w wyniku rewitalizacji XIX-wiecznej fabryki fajansu. Położona w centrum miasta Wzorcownia oferuje 25,5 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajdują się sklepy takich marek jak Apart, CCC, Cropp, H&M, House, Mohito, New Yorker, Reserved, Rossmann, Sephora, Smyk, Wittchen i wiele innych. Galeria oferuje również szeroki wybór restauracji i kawiarni, w tym międzynarodowych sieci, takich jak Pizza Hut czy KFC. Wzorcownia we Włocławku to także miejsce spotkań, rekreacji i rozrywki. W galerii mieści się 6-cio salowe Multikino na ponad 1, 2 tys. miejsc, centrum sportowe Fit Expert Gym oraz klub bluesowy TB King Blues.

Obiekt należy do King’s Street Retail. King’s Street Retail to platforma grupująca wysokiej jakości polskie centra handlowe charakteryzujące się dobrą lokalizacją, zdywersyfikowanym portfelem renomowanych marek, wysoką frekwencją odwiedzających oraz perspektywami dalszego rozwoju. Właścicielem King’s Street Retail jest Blackstone. Do portfela King’s Street Retail należą obecnie: Magnolia Park we Wrocławiu, Galeria Twierdza Kłodzko, Galeria Twierdza w Zamościu, Galeria Pestka w Poznaniu, Wzorcownia Włocławek, Galeria Tęcza w Kaliszu oraz Galeria Leszno.

Centrum Wzorcownia zostanie zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2014 przy stoisku nr 3.2