Salon Sizeer
Salon Sizeer

Ekspansja zagraniczna Sizeer trwa. Właściciel marki, firma Marketing Investment Group uruchomił kolejne salony na rynku niemieckim i czeskim. Sklepy pojawiły się w Wilmfersdorfer Arcaden (Berlin) oraz centrum Avion (Ostrawa). Firma umacnia swoją pozycję także w Polsce. Nowy salon powstał w Rivierze (Gdynia).

Marketing Investment Group ma obecnie sześć zagranicznych salonów Sizeer. Ostatnie salony zostały otwarte 4. lipca tego roku w Berlinie (C.H. Wilmersdorfer Arcaden) 23. lipca w Ostrawie (C.H. Avion). Ich powierzchnia liczy, odpowiednio, 132 mkw. i 172 mkw. Oba salony zachęcają do wejścia nie tylko ofertą butów, odzieży i akcesoriów w streetwear’owym stylu, ale także odświeżonym, butikowym wnętrzem. W obu zamontowano także słynny już Green Wall, który zadebiutował w salonie w marcu 2012 roku będąc jednocześnie pierwszym takim ożywieniem przestrzeni sklepu w Polsce.

W tym samym czasie, MIG prowadził ekspansję Sizeer także na rodzimym rynku.

– Stawiamy na dynamiczny rozwój marki w Europie i umocnienie ugruntowanej już pozycji w Polsce. Ekspansja na rodzimym rynku następuje głównie przez otwarcia salonów w najlepszych centrach handlowych w topowych lokalizacjach największych miast – mówi Dominik Królikowski, kierownik marketingu w grupie MIG. 73. polski salon Sizeer został otwarty w C.H. Riviera w Gdyni i zajął powierzchnię 128 mkw.

Sizeer to europejska sieć blisko 80 salonów multibrandowych z obuwiem i odzieżą oraz sklepy internetowe e-Sizeer.com oraz Sizeer.de.

Przedstawiciele spółki MIG będą uczestnikami Shopping Center Forum 2014 Fall Edition.

Salon Sizeer