agito sales manago

Agito.pl, będący częścią grupy Allegro, wybrał system SALESmanago Marketing Automation do wdrożenia automatycznych procesów marketingowych. W ramach usługi klienci będą otrzymywać spersonalizowane produktowo oferty w kanale e-mail marketing, przez dynamiczną treść na stronie WWW i remarketing w sieciach reklamowych.

Wg firmy Datanyze, oferującej narzędzia do analizy użytkowników w czasie rzeczywistym, SALESmanago to 10 na świecie pod względem wielkości platforma do automatyzacji marketingu.

Szeroka baza klientów i produktów

Agito.pl posiada aktualnie w bazie ponad 120 tys. produktów i ponad 1,5 mln zarejestrowanych użytkowników. Dzięki analizie behawioralnej i transakcyjnej SALESmanago dostarczy każdemu użytkownikowi z osobna dopasowaną ofertę.

„SALESmanago umożliwia budowanie wartości w automatycznych procesach marketingowych i daje duże możliwości przetwarzania ruchu oraz segmentacji użytkowników na stronie Agito.pl. W efekcie ułatwi to naszym Klientom znalezienie produktów, których potrzebują w danej chwili – oszczędzając ich czas i pieniądze.” – mówi Agnieszka Cybulska, Dyrektor Marketingu Agito.pl

Renomowany polski system

SALESmanago Marketing Automation to polski produkt tworzony przez krakowską firmę Benhauer, specjalizującą się w rozwoju technologii informatycznych do marketingu oraz w tworzeniu rozwiązań automatyzujących marketing.

System umożliwia identyfikację osób wchodzących na stronę WWW i monitoring zachowania na stronie oraz budowanie kompletnych profili zainteresowań klienta, które mogą być dodatkowo wzbogacane o dane transakcyjne. Na tej podstawie system realizuje automatyczne procesy marketingowe przez własny moduł e-mail marketingu, serwowanie dynamicznej treści na stronie WWW, Call Center, remarketing w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników.

salesmanago
Strona WWW SALESmanago

System wykorzystywany jest przez ponad 1000 firm, wśród których znajdują się Getin Bank, YvesRocher, Matras, Rainbow Tours, Sizeer i bardzo liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw B2B oraz B2C. W spółkę zainwestował Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Grupy Integer.pl (InPost i Paczkomaty InPost), który w marcu 2014 kupił 20% udziałów w firmie za 5 mln zł.

Ingeracja z wieloma platformami

System SALESmanago posiada wiele możliwość integracji z takim platformami e-commerce jak Magento czy Prestshop, co więcej firma współpracuje z takimi dostawcami rozwiązań jak SUGARCRM, Microsoft Dynamics, Salesforce oraz SAP