Nowy wiceprezes zarządu w sieci Piotr i Paweł SA

Marcin Ratajczak, dyrektor handlowy i wiceprezesa zarządu Piotr i Paweł SA

Marcin Ratajczak, dyrektor handlowy i wiceprezesa zarządu Piotr i Paweł SA

1 lipca 2014 roku do zarządu firmy Piotr i Paweł SA, dołączył Marcin Ratajczak, obejmując funkcję dyrektora handlowego oraz wiceprezesa zarządu.

W sieci Piotr i Paweł Marcin Ratajczak odpowiedzialny jest za tworzenie i realizację strategii handlowej oraz umacnianie negocjacyjne pozycji polskich supermarketów w ramach Grupy Handlowej PL Plus.

Marcin Ratajczak jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na wydziale handlu i marketingu oraz MBA przy Wielkopolskiej Szkole Biznesu.

Nowy wiceprezes posiada wieloletnie, bogate doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą i dystrybucją w firmach takich jak: Unilever, Sarantis, Raisio Polska oraz Chata Polska. Ostatnie lata Marcin Ratajczak spędził w Imperial Tobacco Polska, pełniąc funkcję dyrektora sprzedaży i prokurenta firmy.

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu w roku 1990, licząca obecnie 105 sklepów. Pierwszy supermarket sieci Piotr i Paweł uruchomiono w 1991 roku. Natomiast pierwsze sklepy otwierane w oparciu o umowy na zasadach franczyzy ruszyły w 2000 roku. Spółka od początku 2014 roku otworzyła 5 supermarketów Piotr i Paweł, które zlokalizowane są zarówno w centrach handlowych, jak i przy ulicy. Nowe sklepy znajdują się w Katowicach, w Galerii Bona w Niepołomicach pod Krakowem, w Kędzierzynie-Koźlu, w Warszawie oraz w Rudzie Śląskiej.

Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1,927 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc. E-sklep odnotował 19,5 proc. wzrost obrotu do poziomu prawie 50 mln. Zakupy przez internet są dostępne w każdym miejscu w Polsce. W roku 2013 Piotr i Paweł został uznany za najcenniejszą markę Wielkopolski. Wartość brandu wynosi 294 mln zł.

Reklama

Galeria Jurajska