kupony rabatowe online

Niemiecki serwis internetowy CoupoRando, oferujące użytkownikom kody rabatowe, vouchery, bony i kupony do znanych e-sklepów. Teraz serwis wchodzi na polski rynek.

CoupoRando to portal, który zbiera informacje na temat kuponów rabatowych i promocji obowiązujących we wszystkich znanych sklepach e-commerce. Każdy użytkownik znajdzie na stronie ogólne kody rabatowe i informacje o wyprzedażach oraz specjalne kody przygotowane przez detalistów e-commerce dla CoupoRando.

Serwis jest obecny w Niemczech, Wielkiej Brytanii, oraz w Polsce. CoupoRando już planuje rozszerzać dostępność usługi o kolejne państwa Europejskie. Polska wersja strony CupoRando została zaprojektowana na autorskiej platformie firmy:

„Programowaniem i projektowaniem platformy oraz całego designu CoupoRando.pl zajął się nasz team. Własnymi siłami budujemy cały projekt od początku. Programiści, graficy, frontdeveloperzy – cały zespół osób codziennie pracuje nad tym, aby strona działała coraz lepiej. Zależy nam, aby użytkownicy mogli bez problemów korzystać z darmowych kuponów rabatowych. A do tego jest potrzebna dobrze zaprogramowana strona.” – mówi Magda Adamczyk z CoupoRando.

Szeroki wybór sklepów i kategorii

Użytkownicy maja dostęp do rabatów pochodzących z ponad 400 polskich e-sklepów. Klienci mogą wyszukiwać rabaty i promocje po nazwie sklepu, lub jeśli nie są zdecydowani, po licznych kategoriach produktowych takich jak Artykuły Spożywcze, Biuro, Dla Dzieci, Dom i Ogród czy Elektronika. Użytkownicy mogą również sprawdzić najciekawsze oferty na stronie, wybierając zakładkę „Top kupony rabatowe”

CoupoRando strona

Kto jest Klientem CoupoRando?

„Nasi użytkownicy są w wieku 16-50. Jeżeli chodzi o grupy produktów, to w przypadku grupy docelowej kobiet najlepiej sprawdzają się oferty z działu moda i obuwie, a w przypadku mężczyzn – tradycyjnie elektronika. Nasza oferta jest kierowana do każdej osoby, która regularnie robi zakupy przez internet lub dopiero zaczyna swoją przygodę z zakupami w sieci. Kod rabatowy potrafi skutecznie wesprzeć decyzje o zakupach.” – tłumaczy Magda Adamczyk z CoupoRando.

Rozwój na polskim rynku

Pomimo krótkiej obecności  w Polsce, CoupoRando bardzo szybko się rozwija i nieustannie poszerza swoją bazę ofert. Firma posiada konta na portalach społecznościowych (Twitter, Facebook oraz Google+) gdzie udostępnia oferty rabatowe. Klienci również mają możliwość przesyłania ofert CoupoRando na ich własne konta na portalach społecznościowych za pośrednictwem strony serwisu.

„Od kilku lat działamy na rynku kuponów rabatowych w różnych krajach Europy. Bazując na naszym doświadczeniu i wiedzy, którą zdobyliśmy na przestrzeni lat, zdecydowaliśmy się wejść również na rynek Polski. Tutaj wskaźniki ludzi korzystających z internetu oraz robiących zakupy online nieustannie rosną. Do tego świadomość o sposobie oszczędzania dzięki kuponom jest jeszcze dosyć mała. Stwierdziliśmy, że Polacy zasługują na to, żeby kupować taniej i mieć dobrą stroną z kuponami rabatowymi. Naszym celem jest powiększenie bazy sklepów online o ulubione miejsca zakupów Polaków oraz o te zupełnie nieznane, ale atrakcyjne. Mamy mocnych partnerów biznesowych – portale Interia.pl oraz Komputer Świat. W przyszłości będziemy pozyskiwać kolejnych mocnych partnerów i rozszerzać zasięg ofert umieszczanych na CoupoRando. Z biegiem czasu będziemy również umieszczać coraz więcej kuponów ekskluzywnych – czyli promocji przygotowanych wyłącznie dla naszego serwisu. Według nas Polska ma ogromny potencjał jeżeli chodzi o branżę e- commerce. CoupoRando chce być obecne przy jej rozwoju.” – dodaje Magda Adamczyk z CoupoRando.