Triumph w Galerii Warmińskiej

Wizualizacja Galerii Warmińskiej

Wizualizacja Galerii Warmińskiej

128 lat obecności na rynku oraz salony w 120 krajach na całym świecie. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek oferujących bieliznę zdecydowała się na współpracę z Galerią Warmińską. Triumph dołącza tym samym do grona najemców z podobnym asortymentem – Gatta, Esotiq i Oysho.

Triumph posiada 135 salonów monobrandowych na terenie Polski oraz kilka tysięcy salonów firmowych w całej Europie.

– Salon w Galerii Warmińskiej zajmie 70 mkw. i znajdzie się na poziomie 1. Będzie największą lokalizacją marki w Olsztynie – mówi Mariusz Kowalczyk, leasing director w Libra Project, spółce odpowiedzialnej za komercjalizację Galerii Warmińskiej.

Triumph zajmuje się produkcją i sprzedażą nie tylko bielizny dla kobiet i mężczyzn. W salonach klienci znajdą również piżamy, ubiory sportowe i stroje kąpielowe. Salon, który zostanie otwarty 5 września w Galerii Warmińskiej, posiadać będzie pełną ofertę produktową, sygnowaną logo marki.

116 675 mkw. powierzchni całkowitej, w tym 41 497 mkw. powierzchni handlowej, 4 kondygnacje oraz 1200 miejsc parkingowych – tak przedstawia się Galeria Warmińska w liczbach. Realizacja inwestycji wartej 100 mln euro przebiega na tyle sprawnie, że obiekt zostanie oddany wcześniej niż zakładano. Pierwsi klienci zrobią zakupy w Galerii Warmińskiej już 5 września.

Do dyspozycji klientów zostanie oddanych 170 salonów handlowo – usługowych. Najemcy, dobierani pod względem komplementarności, reprezentować będą szeroki wachlarz branż. W segmencie fashion pojawią się m.in. marki grupy Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho), grupy LPP (Mohito, Reserved, Sinsay, House, Cropp), H&M, TK Maxx, Morgan, Sinequanone, Medicine, Versace, Roberto Cavalli, Pinko, Furla, Tatuum, Taranko, Ochnik, Simple, Campione, Carry, Deni Cler, Solar, Hexeline, New Yorker, Orsay, Promod, Tommy Hilfiger, Levi’s, Lee Wrangler, Americanos, Mustang, Diverse, Reporter Young, Big Star i wiele innych.

Branżę outdoorową i sportową w Galerii Warmińskiej reprezentować będą takie marki jak: Adidas, Reebok, 4F Sport, Nike, Vans, Sizeer, HiMoutain oraz sieć wielkopowierzchniowych sklepów sportowych Martes Sport, obuwniczą natomiast Ryłko, Kazar, Wojas, Gino Rossi, Venezia, Ecco, Entra, CCC i Deichmann.

W pełni już wynajętej części restauracyjnej znajdą się: KFC, MCDonald’s, North Fish, Olimp, Subway, Grill Station, Gusto Cuccina Italian, Sushi Bar, Nasz Naleśnik, Bar Sałatkowy – Salateria czy Orient Food.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016