Branża retail zagra dla potrzebujących dzieci

 

JLL

31 lipca br. odbędzie się piąta edycja Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej organizowanego przez firmę JLL. Całkowity dochód z imprezy zostanie przekazany fundacji Happy Kids na stworzenie Domu Rodzinnego w Dąbrówce pod Zgierzem. Wydarzenie odbędzie się w warszawskim klubie La Playa Music Bar.

Po rozgrywkach siatkarskich odbędzie się charytatywna aukcja i loteria prezentów przekazanych na rzecz akcji przez sponsorów turnieju. Dla gości z dziećmi, przedszkole Pomarańczowa Ciuchcia zorganizuje różne atrakcje adresowane do najmłodszych. Dla amatorów fotografii zostanie zorganizowany konkurs fotograficzny „Uchwyć niepowtarzalną chwilę”, którego sponsorem jest firma AB Foto.

– Coroczny Charytatywny Turniej Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości Komercyjnych cieszy się dużą popularnością sektora jako impreza łącząca zdrową, sportową rywalizację i wakacyjną atmosferę ze szlachetnym celem, jakim jest wsparcie najmłodszych. W poprzedniej edycji udało nam się zebrać ponad 157 000 złotych, a w tym roku mamy nadzieję pobić ten rekord. Serdecznie zapraszamy do przyłączenia się do akcji i zarówno kibicowania zawodnikom w rozgrywkach, jak i wsparcia fundacji Happy Kids – mówi Tomasz Trzósło, dyrektor zarządzający JLL w Polsce.

W jubileuszowych zawodach zmierzą się ze sobą aż 32 drużyny reprezentujące zarówno polskie, jak i międzynarodowe firmy (deweloperzy, inwestorzy, doradcy i inni) związane z szeroko pojętym sektorem nieruchomości, takie jak: Adgar Poland, Balmain Asset Management, BlackRock, BNP Paribas Real Estate, Capital Park, CBRE, Colliers, Cushman & Wakefield, Dentons, DTZ, Echo Investment, ECI, Evigo, Ghelamco, HB Reavis, Heitman, JLL, Knight Frank, Kulczyk Silverstein Properties, MLP Group, Multi Development Poland, NAI Estate Fellows, Neinver, Panattoni Europe, Prologis, PZU Inwestycje, Savills, SEGRO, Skanska, TriGranit wraz z TPA Horwath, Unibail-Rodamco oraz Warbud.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły magazyn Shopping Center Poland oraz portal Retailnet.pl. Na boisku zagra także reprezentacja ww. mediów i organizator Shopping Center Forum – firma Evigo.

JLL

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016