Intersport ze wzrostem przychodów

Intersport

Zarząd Intersport Polska SA poinformował w ostatnim raporcie, że przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w lipcu 2014 roku wyniosły 18 255 tys. zł i były wyższe o 3,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku. Wtedy kwota ta wyniosła 17 698 tys. zł.

Narastająco od stycznia do lipca 2014 roku łączna wartość przychodów ze sprzedaży spółki wyniosła 133 394 tys. zł, czyli więcej o 4,7 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku (było: 127 392 tys. zł).

Obecnie sieć Intersport liczy ponad 30 salonów ulokowanych w największych miastach kraju. Sieć sportowa obecna jest na rynku w obiektach handlowych różnej wielkości, w tym najbardziej prestiżowych, jak CH Arkadia w Warszawie, CH Riviera w Gdyni, CH Silesia City Center w Katowicach, CH Stary Browar w Poznaniu czy CH Manufaktura w Łodzi.

Intersport to największa na świecie Grupa Zakupowa zrzeszająca podmioty gospodarcze prowadzące samodzielną działalność handlową, mające prawo do posługiwania się znakiem towarowym Intersport. Obecnie w 37 krajach działa ponad 5 tys. sklepów. Grupa Intersport jest liderem w Europie i na świecie posiadającym największy udział w rynku artykułów sportowych.

Podczas wrześniowego Shopping Center Forum 2014 będzie można spotkać się i porozmawiać o współpracy z przedstawicielami firmy Intersport. To kolejna edycja Forum, podczas której obecna jest ta firma.

Więcej szczegółów na temat SCF 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.

 

Reklama

Galeria Jurajska