Grupa LPP w ciągu siedmiu miesięcy osiągnąła ponad 2,5 mld zł przychodów

Kampania Reserved

Kampania Reserved

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez Grupę Kapitałowa LPP SA w okresie styczeń – lipiec 2014 roku wyniosła około 2.544 mln zł. Przychody te były wyższe o 21 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lipcu 2014 roku przez GK LPP SA wyniosły około 416 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2013 roku o około 14 proc.

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 51 proc. i była wyższa o około 1 punkt procentowy od marży zrealizowanej w lipcu roku poprzedniego.

LPP, firma notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku, jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się spółek odzieżowych. Tylko w 2013 roku spółka sprzedała ponad 70 milionów sztuk odzieży, osiągając przychody w wysokości ponad 1 mld euro. Od lat konsekwentnie rozwija swoją działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na rynku odzieżowym.

Koncern zarządza 5 znanymi markami modowymi (Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay), a na 2016 rok planowana jest premiera kolejnej. LPP posiada sieć blisko 1400 salonów, tworzy miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Szanghaju. W marcu 2014 roku. spółka awansowała do giełdowego indeksu WIG20, który generuje istotną część obrotów na GPW w Warszawie. Bieżąca wycena rynkowa LPP wynosi około 4 mld euro.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska