Flagowy salon SunLoox otwarto w Warszawie

Salon optyczny SunLoox

Salon optyczny SunLoox

Zgodnie z zapowiedzią w Warszawie otwarto flagowy salon optyczny sieci SunLoox. Sklep o powierzchni 224 mkw. znalazł się w Centrum Handlowym Blue City. Klienci mogą w nim znaleźć prawie 3000 modeli ekskluzywnych okularów.

– Zależało nam na otwarciu naszej flagowej lokalizacji w Warszawie w centrum handlowym o ugruntowanej pozycji i chętnie odwiedzanym przez klientów. SunLoox w Warszawie to dla nas wyjątkowy salon z wielu względów. Przede wszystkim oferuje on klientom szereg nowości produktowych najbardziej cenionych marek dostępnych tylko u nas. Kupujący mogą nabyć na przykład limitowane edycje okularów marek Tom Ford czy Dita – mówi w rozmowie z Retailnet Robert Ukraiński, General Manager spółki Jawro, rozwijającej sieć SunLoox.

– Ponadto zastosowaliśmy w salonie wiele innowacyjnych rozwiązań z myślą o młodych klientach kierujących się najnowszymi trendami i nowinkami technologicznymi. W salonie zainstalowaliśmy kilka dużych ekranów LED, na których wyświetlane są m.in. kampanie reklamowe oferowanych przez nas marek – dodaje. – Salon oferuje też oprawy i okulary przeciwsłoneczne wielu trudnodostępnych marek w naszym kraju, jak: Dita, Victoria Beckham, Celine, Valentino, Givenchy, Dsquared2, Tom Ford, Jimmy Choo czy Marc Jacobs.

SunLoox to jedyny koncept w Polsce, który ma w swojej ofercie 50 proc. okularów przeciwsłonecznych i 50 proc. ramek korekcyjnych, zarówno zimą, jak i latem. Firma Jawro dla tego konceptu wybiera lokale mierzące 200–300 mkw. Firma sprzedaje też wyłącznie asortyment z najnowszych kolekcji, a nie modele wyprzedażowe z poprzednich sezonów.

Salon optyczny SunLoox

Salon optyczny SunLoox

Koncept oparty jest na najbardziej ekskluzywnych markach i produktach znanych kreatorów mody. SunLoox korzysta z systemu rolet, a nie witryn, aby klient mógł wejść do salonu z każdej strony. Asortyment selekcjonowany jest brandami, a nie według popularnego podziału opraw na damskie i męskie. Ponadto gabinety przeznaczone do badania pacjenta są wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt na rynku. Wstępny wywiad z pacjentem rozpoczyna się za pomocą iPada, potem następuje cześć badania w gabinecie optometrystycznym.

Firma Jawro planuje dalszy rozwój sieci SunLoox w naszym kraju.

– Na tę chwilę koncentrujemy się głównie na stolicy, ponieważ chcemy umocnić swoją pozycję na tym rynku. Planujemy w Warszawie posiadać kilka salonów. Rozważamy otwarcia zarówno w nowych obiektach, jak i tych najbardziej prestiżowych, już działających. Będziemy też otwierać nowe lokalizacje w innych dużych miastach – twierdzi Robert Ukraiński, General Manager spółki Jawro.

Obecnie w kraju działają 4 salony SunLoox w Warszawie, Gdyni, Poznaniu i Szczecinie. Firma Jawro poza konceptem SunLoox rozwija także sieć salonów optycznych Loox Galeria Optyki. Sklepy tej sieci różnią się od salonów SunLoox głównie mniejszą powierzchnią sprzedażową. Na tę chwilę w centrach handlowych na terenie kraju działa 15 salonów Loox Galeria Optyki. Mieszczą się one w galeriach m.in. w: Warszawie, Bełchatowie, Gliwicach, Gorzowie Wielkopolskim, Kaliszu, Krakowie, Opolu, Poznaniu, Sopocie, Zabrzu czy w Ostrowie Wielkopolskim.

Salon optyczny SunLoox

Salon optyczny SunLoox

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016