Salon CCC w CH Donauzentrum w Wiedniu
Salon CCC w CH Donauzentrum w Wiedniu

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki CCC SA za lipiec 2014 wyniosły 143,5 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 25,3 proc. Przychody za okres styczeń – lipiec wyniosły 999,5 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2013 o 31,8 proc.

Przychody ze sprzedaży detalicznej za lipiec wyniosły 139,6 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 24,3 proc., narastająco za okres styczeń – lipiec wyniosły 960,2 mln zł i były wyższe o 32,7 proc. w stosunku do tego samego okresu 2013 roku.

CCC działa w oparciu o zasadę „house of brands”, polegającą na sprzedaży wielu marek obuwia pod jednym dachem. Największą popularnością w CCC cieszy się skórzana marka obuwia Lasocki. W okresie jednego roku firma oferuje ponad cztery tysiące wzorów. Każda kolekcja obejmuje modele casualowe, jak i eleganckie klasyczne obuwie dla kobiet i mężczyzn. Jednocześnie CCC pamięta o swoich najmłodszych klientach, oferując w sprzedaży szeroką gamę obuwia dziecięcego w najróżniejszych wzorach. Udział Grupy CCC w rozdrobnionym rynku obuwia w Polsce jest szacowany na 17-18 proc.

Produkty CCC oferowane są klientom w sklepach własnych w Polsce, na Słowacji, na Węgrzech, w Czechach, Austrii, Słowenii, Chorwacji i Turcji oraz w sklepach franczyzowych w krajach nadbałtyckich, Rosji, Ukrainie, Rumunii i Kazachstanie. Strategia Grupy CCC zakłada osiągniecie pozycji lidera w krajach Europy Środkowej przy zachowaniu wysokich parametrów rentowności i zwrotu z kapitału własnego. W latach 2013-2015 Grupa CCC planuje powiększenie powierzchni handlowej o ponad 80 proc. (ponad 150 tys. mkw.). Aktualnie sieć sklepów CCC to ponad 700 placówek.