Spółka Gino Rossi zanotowała prawie 19 mln zł przychodów ze sprzedaży

Kolekcja Gino Rossi

Kolekcja Gino Rossi

Grupa Gino Rossi zanotowała w lipcu 2014 roku sprzedaż w wysokości 18,9 mln zł, w tym sprzedaż spółki Gino Rossi (łącznie detaliczna i hurtowa) wyniosła 11,6 mln zł, a sprzedaż spółki Simple, realizowana wyłącznie w salonach własnych i do salonów franczyzowych, wyniosła 7,3 mln zł.

Narastająco od stycznia do końca lipca, sprzedaż w Grupie Gino Rossi wyniosła 134,4 mln zł i była o 20 proc. wyższa w ujęciu rok do roku. Na podkreślenie zasługuje bardzo dobry wynik sprzedaży detalicznej w salonach sprzedaży Gino Rossi oraz Simple CP, która po siedmiu miesiącach tego roku wzrosła odpowiednio o 33 i 10 procent w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku. Również sprzedaż hurtowa realizowana jest zgodnie z założeniami i narastająco, w okresie styczeń-lipiec 2014, wzrosła o 10 proc. w ujęciu rok do roku.

Grupa Gino Rossi zarządza portfelem marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products.

Gino Rossi jest jedną z najlepiej rozpoznawanych na polskim rynku marek w segmencie obuwia ze średniej i wyższej półki. Sieć sprzedaży obejmuje ponad 78 salony firmowe w Polsce i za granicą.

Simple Creative Products to marka luksusowej odzieży damskiej. Sieć sprzedaży liczy obecnie ponad 54 salonów firmowych znajdujących się w najlepszych lokalizacjach, zarówno w kraju, jak i za granicą.

Gino Rossi planuje inwestycję związaną ze zwiększeniem produkcji. Rozważane są dwa scenariusze. Spółka zastanawia się nad budową nowego zakładu produkcyjnego, prawdopodobnie w Słupsku. Pod uwagę bierze także możliwość kupna zakładu produkcyjnego we Włoszech.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016