selly e-commerce

Startup Selly oferuje swoim klientom narzędzie do tworzenia ofert handlowych, analizowania efektów pracy działu sprzedaży oraz monitorowania wyników w czasie rzeczywistym. Specjalnie dla czytelników Evigo szczegóły projektu zdradza Maciej Zieliński, twórca firmy.

„Selly jest m. in. skierowane detalistów e-commerce” – tłumaczy Zieliński. Selly umożliwia szybkie generowanie raportów za wybrany okres czy też dotyczące wybranego handlowca. Możliwe jest też tworzenie rankingów handlowców oraz statystyk dotyczących poszczególnych ofert.

W Selly można także ustawiać plany sprzedażowe i sprawdzać ich realizację. Narzędzie ułatwia optymalizację sprzedaży – manager widzi bowiem, które z oferowanych produktów lub usług sprzedają się najlepiej, a które nie generują zakładanych wyników. Tego typu informacje pozwalają podejmować kluczowe decyzje, np. o wycofaniu nieefektywnych pozycji z oferty sklepu.

zrzut ekranu selly
Strona główna aplikacji Selly

Oferta w Minutę

Mając wprowadzone do systemu oferowane produkty lub usługi, ich ceny oraz dane klienta, handlowiec jest w stanie przygotować ofertę handlową nawet w niecałą minutę. Może korzystać z gotowych szablonów, bądź też dodać swój wzór zgodny z identyfikacją wizualną firmy. Dokument taki może zostać wysłany w formie pliku PDF, czy linku.

Aplikacja daje możliwość podglądu gotowej oferty przed jej wysyłką. Dodatkowo, po wysyłce, handlowiec może śledzić jej status w czasie rzeczywistym. Takie funkcjonalności pozwalają na reagowanie na bieżące potrzeby klientów i budowanie długotrwałych relacji biznesowych.

Selly a E-commerce

Aplikacja officialnie została uruchomiona w czerwcu 2014. Po 2 miesiącach od startu z Selly korzysta już ponad 300 firm oraz kilkanaście fundacji.

Pytany o plany rozwoju Maciej Zieliński odpowiada: „Obecnie pracujemy nad funkcjonalnościami, które przyśpieszą i ułatwią pracę handlowców. Chodzi o system podpowiedzi w momencie tworzenia oferty handlowej na podstawie analizy sprzedaży. Dla przykładu handlowiec dodając produkt do oferty otrzyma podpowiedź po jakiej cenie produkt sprzedaje się najczęściej”.