Kampania Guess
Kampania Guess

W Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie otwarto najnowszy salon marki Guess Jeans. Sklep znalazł się na pierwszym poziomie obiektu w części modowej i zajął powierzchnię 200 mkw.

Jak poinformował w rozmowie z Retailnet Waldemar Madajczyk, General Manager Central Eastern Europe w Guess Poland, otwarcie salonu w CH Arkadia jest ostatnim elementem rozwoju sieci sklepów marki w Warszawie na chwilę obecną.

– Równolegle pracujemy nad rozwojem sieci franczyzowej, która ma zapewnić pełną obecność sklepów marki Guess w kluczowych lokalizacjach w Polsce – mówi dla Retailnet Waldemar Madajczyk.

W ostatnich miesiącach spółka otworzyła sklep outletowy w centrum wyprzedażowym Fashion House w Piasecznie o powierzchni 250 mkw. Z kolei salon ekskluzywnej linii Marciano Guess został przeniesiony z warszawskiego Placu Trzech Krzyży do Domu Mody Klif mieszczącego się także w stolicy. W lipcu zamknięty też został tymczasowy sklep outletowy w centrum wyprzedażowym Factory Ursus.

Obecnie spółka posiada 7 salonów w stolicy. Poza najnowszym w CH Arkadia, klienci mogą znaleźć sklepy Guess Jeans w Galerii Mokotów, CH Złote Tarasy i Domu Mody Klif. Ponadto w tym samym obiekcie znajduje się sklep Marciano Guess. Dwa sklepy outletowe mieszczą się w Annopolu i Piasecznie.

Jak ustaliła redakcja Retailnet, w tym roku zostaną otwarte jeszcze dwa salony marki Guess w naszym kraju.

W związku z tym na koniec 2014 roku brand będzie posiadał 17 sklepów w Polsce: 7 w Warszawie, 3 w Trójmieście, 3 we Wrocławiu, 1 w Poznaniu, 2 w Łodzi i 1 na Śląsku.

Przedstawiciele firmy będą obecni podczas Shopping Center Forum 2014.

Firma Guess Inc. posiada obecnie ok. 1500 salonów marki, które mieszczą się w 90 krajach. Artykuły z logo marki można kupić za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego o zasięgu globalnym. Za rozwój salonów w Polsce będzie odpowiadać firma Guess Poland sp. z o.o.