Swarovski rozwija w Polsce nowy koncept Crystal Forest

Swarovski Crystal Forest

Swarovski Crystal Forest

Od początku sierpnia klienci warszawskiego Domu Mody Klif mogą robić zakupy w butiku Swarovski w nowej odsłonie. Koncepcja Crystal Forest, zgodnie
z którą lokal został urządzony, ma nadać butikowi ekskluzywnego charakteru. Sklep Swarovski znajduje się na parterze i zajmuje lokal o powierzchni 49 mkw.

Do współpracy przy przygotowaniu nowej, wizualnej koncepcji sieci swoich salonów Swarovski zaprosił słynnego projektanta Tokujina Yoshiokę. Wystrój opiera się głównie na grze świateł, która możliwa jest dzięki zastosowaniu szklanych gablot z dużą ilością luster. Taka ekspozycja sprawiła, że wyroby ze szlifowanego kryształu mogą zostać jeszcze lepiej zaprezentowane.

Salon w nowym koncepcie z biżuterią marki Swarovski został także otwarty w ostatnich dniach w Centrum Handlowym Arkadia. Nowy butik zajął powierzchnię 38 mkw. i również został urządzony w nowym koncepcie Crystal Forest.

Także w Szczecinie w Centrum Handlowym Galaxy rozpoczął działalność salon brandu w nowym koncepcie. Sklep zajął powierzchnię 28 mkw.

– Od dłuższego już czasu szukaliśmy odpowiedniej dla nas lokalizacji w tym mieście i w końcu się udało. Myślę, że to miasto ma w sobie potencjał zakupowy, ruch turystyczny z Niemiec czy krajów skandynawskich jest bardzo widoczny. Szczecin tym samym dopełnia mapę naszej dystrybucji w Polsce jeśli chodzi o północny-zachód, tak jak pod koniec ubiegłego roku zrobił to Białystok na północnym-wschodzie – mówi w rozmowie z Retailnet Ewa Sereczyńska, dyrektor zarządzająca Swarovski Poland.

Obecnie w Polsce działa ponad 20 salonów sieci Swarovski. 15 z nich działa w oparciu o współpracę partnerską.

Firma Swarovski dysponuje zróżnicowaną ofertą produktów wykraczającą poza samą produkcję kryształów, z których znana jest marka. Założona w 1895 roku w Austrii firma Swarovski zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą najwyższej jakości kryształów, kamieni szlachetnych i syntetycznych, a także gotowych wyrobów w postaci biżuterii, akcesoriów i elementów oświetleniowych.

Prowadzone już przez piąte pokolenie rodzinne przedsiębiorstwo Swarovski Crystal Business działa obecnie na całym świecie, a jego sieć 2350 sklepów obejmuje obszar 170 krajów. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania), firma Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski. Grupa zatrudniała ponad 30 tys. pracowników.

 

Reklama

Galeria Jurajska