Kolekcja Wojas

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Wojas SA w lipcu 2014 roku wyniosły prawie 15,5 mln zł i były wyższe o 44 proc. od osiągniętych w lipcu 2013 roku.

W okresie styczeń – lipiec 2014 wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła ponad 113,6 mln zł i była wyższa o 23,8 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w lipcu 2014 roku wyniosły około 11,2 mln zł i były wyższe o 26,6 proc. od przychodów osiągniętych w lipcu 2013 roku. Narastająco w okresie styczeń – lipiec 2014 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 93,4 mln zł i były wyższe o 32,5 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Jak informowaliśmy wcześniej, w pierwszym kwartale 2014 roku spółka Wojas SA otworzyła 7 nowych własnych sklepów w Polsce (Galeria Mokotów Warszawa, Ogrody Elbląg, Europa Centralna Gliwice, CH Gołąbkowice w Nowym Sączu, Atrium Felicity Lublin, Galeria Amber Kalisz, Galeria Siedlce) oraz zamknęła jeden sklep w centrum handlowym Solaris w Opolu. Z końcem maja 2014 roku spółka oddała do użytku także powiększony i w nowej odsłonie salon firmowy w centrum handlowym Cuprum Arena w Lubinie. Nowy sklep w Lubinie ma niemal o połowę większą powierzchnię, odmienioną aranżację oraz uzupełnioną ofertę produktową.

Obecnie Wojas posiada ponad 150 salonów firmowych w Polsce, 8 na Słowacji oraz 2 w Pradze. Dodatkowo, kolekcje marki dostępne są w salonach franczyzowych w Rosji, Białorusi i na Ukrainie.