Solar z ponad 11 mln zł przychodów ze sprzedaży w lipcu

Salon Solar

Zarząd firmy Solar Company SA poinformował, że skonsolidowane nieaudytowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lipcu 2014 roku wyniosły 11,1 mln zł, w tym salony własne (sprzedaż realizowana w salonach własnych oraz w outletach) 9,6 mln zł.

Solar Company SA w drugiej połowie roku planuje uruchomić sklep własny w Galerii Warmińskiej w Olsztynie, jak również dwa sklepy franczyzowe. Ponadto firma zamierza otworzyć pierwszy sklep własny marki Solar za granicą, który znajdzie się w Berlinie (Niemcy).

W tym roku otwarto już sklepy własne w centrach handlowych: Atrium Targówek (Warszawa), Atrium Felicity (Lublin) oraz sklep franczyzowy w Giżycku – zlokalizowany przy głównej ulicy handlowej.

Jak informował redakcję Retailnet Tomasz Sudoł, dyrektor operacyjny Solar Company SA – Na rynku polskim interesują nas szczególnie nowe projekty zlokalizowane w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców mające szanse stać się galeriami regionalnymi. Natomiast w mniejszych miastach poszukujemy lokalizacji dla sklepów franczyzowych i partnerskich. W działaniach poza granicami Polski koncentrujemy się na rynkach niemieckim oraz rosyjskim.

Obecnie odzież i akcesoria Solar sprzedawana jest w 78 sklepach własnych (w tym w 11 outletach), 20 sklepach franczyzowych (w tym w 8 zagranicznych) oraz w 134 sklepach partnerskich (w tym w 38 zagranicznych).
Solar działa na rynku od 1989 roku. Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych.

Przedstawiciele Solar Company SA będą uczestnikami jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska