Cliff Sport zmienia plany ekspansji

Salon Cliff Sport

Jak dowiedział się portal Retailnet.pl, Cliff Sport przyśpiesza rozwój sieci sklepów. Ostatnio firma informowała, że celem na 2014 rok jest otwarcie 5 nowych sklepów. Jednakże Izabela Szybowska reprezentująca sieć Cliff Sport poinformowała redakcję, że target firmy został zwiększony do 6-8 lokalizacji. – Obecnie prowadzimy rozmowy z kilkoma galeriami z portfolia Elbfonds Development, P.A. Nova SA oraz firmy doradczej Cushman & Wakefield – dodała Izabela Szybowska.

W miniony weekend został otwarty kolejny sklep marki Cliff Sport. Nowy punkt znajduje się w Marcredo Center w Kutnie. Lokal ma 104 mkw. i jest usytuowany w centralnej części galerii.

Inwestycja w Kutnie była już trzecim otwarciem firmy Cliff Sport w tym roku. Poprzednio zostały otwarte dwa sklepy: w Galerii Zielonej (Puławy) pow. 91 mkw. oraz w Galerii Bursztynowej (Ostrołęka) pow. 113 mkw.

Firma Cliff Sport już wykupiła karty wstępu na Shopping Center Forum Fall Edition 2014, gdzie zamierza pozyskać nowe kontakty, które zaowocują otwarciami sklepów Cliff Sport w 2015 roku. Preferowany metraż dla sklepów Cliff Sport wynosi od 90 do 150 metrów kwadratowych.

Sklepy Cliff Sport są zlokalizowane w całej Polsce. Sieć prowadzi sprzedaż takich marek jak: Adidas, Nike, Puma, Reebok, New Balance, Converse, Vans, Roxy, Quiksilver, DC, Caterpillar, Merrell, K-Swiss, The North Face, Ipanema, Rider i inne. Firma funkcjonuje na rynku od 1996 roku. Obecnie sieć liczy 30 sklepów. Od grudnia 2013 roku Cliff Sport prowadzi także sklep internetowywww.cliffsport.pl. W ostatnim czasie sieć rozpoczęła współpracę z Salveo Sport – wyłącznym przedstawiciel marki Lonsdale w Polsce.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016