Bialcon wchodzi na rynek niemiecki

kolekcja Bialcon

kolekcja Bialcon

– Od niedawna nasz asortyment dostępny jest już dla klientów w Berlinie. Współpracujemy także ze sklepami w Stanach Zjednoczonych, Finlandii, Szwecji, oraz na Łotwie. W Polsce posiadamy obecnie 68 lokalizacji – mówi redakcji Retailnet Jakub Chwesiuk z firmy Bialcon.

Od początku sierpnia odzież oraz akcesoria marki Bialcon kupić można w showroomie Modeagentur Ehrlich w Berlinie. Już wcześniej firma uruchomiła sprzedaż na rynkach amerykańskim, fińskim, szwedzkim oraz łotewskim. Bialcon prowadzi także sprzedaż za pośrednictwem sklepu internetowego.

W Polsce spółka posiada 68 sklepów. Zdecydowana większość z nich, bo aż 65, to sklepy marki Bialcon. Pozostałe należą do marki Rabarbar.

Firma istnieje na rynku od 1992 roku. Stworzona została przez Barbarę Chwesiuk, która do dzisiaj jest jej główną projektantką. Kolekcje firmy skierowane są do kobiet, które cenią klasyczną elegancję, nie lubią monotonii i są kreatywne w poszukiwaniu stroju na odpowiednią okazję. Są dostępne pod dwiema markami: Bialcon i Rabarbar. Tę ostatnią markę firma  wprowadziła na rynek w 2010 r. Kolekcje obu marek składają się łącznie z około 500 wzorów. Siedziba oraz główny zakład produkcyjny znajdują się w Białej Podlaskiej.

Sklepy należące do Grupy Bialcon mają zazwyczaj powierzchnię od 70 do 80 mkw. Salony Bialcon znajdują się m.in. w Ptak Outlet, w Galerii Olimp w Lublinie, Fashion House w Warszawie i w Factory Warszawa Ursus. W samej stolicy sieć ma ok. 10 placówek franczyzowych.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska