net-a-porter

Domy mody dwoją się i troją w poszukiwaniu nowych rozwiązań technologicznych wspomagających sprzedaż online. Dzięki współpracy dwóch firm – Net-a-Porter oraz Temperlay – doszło w tej dziedzinie do przełomu. Bo jeszcze nikt, nigdy nie stworzył filmu z którego bezpośrednio można kupować  ubrania i akcesoria.

Film opublikowany przez Net-a-Porter from Temperley przenosi użytkowników do bajkowej krainy gdzie w sielankowej scenerii odbywa się pokaz mody. Współpraca pomiędzy Net-a-Porter oraz Temperley pozwala użytkownikom kupować ubrania, które widzą bezpośrednio na ekranie.

Klienci mogą obejrzeć najnowszą kolekcję w filmie, przejrzeć jakie ubrania pojawiły się w filmie, zapisać je w własnym butiku oraz dokonać zakupu w serwisie Net-a-Porter. Oczywiście można również udostępniać wszystkie produkty na portalach społecznościowych.

Nowa Kolekcja Temperley
Nowa Kolekcja Temperley

Filmy dotykowe a e-commerce

Film został zrobiony przez Amerykańską platformę Cinematique, która specjalizuje się w tworzeniu filmów dla branży e-commerce. „Celem firmy jest poszerzanie możliwości interakcji z użytkownikiem. Chcemy również opowiadać historię i pokazywać jak technologie i sprzedaż łączą się w całość. Wierzymy że można zaangażować użytkowników dzięki interakcji z filmem.” – czytamy na stronie Cinematique.

Aby wypróbować nową formą zakupów wystarczy wejść na stronę Net-a-Porter i obejrzeć film. Jak spodoba nam się jedna z rzeczy, która prezentuje modelka wystarczy dotknąć ekranu (jeśli posiadamy ekran dotykowy) lub kliknąć w nią myszką. Otrzymamy wtedy informacje o produkcie, które możemy przesłać znajomym lub udostępnić na portalach społecznościowych.