jula artykuły budowlane

Wygodniejsza porównywarka, więcej informacji o produktach czy sklepach, interaktywna wersja gazetki oraz bardziej przejrzysty układ to tylko niektóre z cech nowej strony jula.pl.

Od 12 sierpnia 2014 klienci szwedzkiego multimarketu mogą korzystać z nowej odsłony strony nie tylko na komputerach czy tabletach ale również na smartfonach.

Nowa strona www.jula.pl to nie tylko zmieniona szata graficzna, ale przede wszystkim ulepszona struktura, dzięki której dostęp do informacji o produktach jest szybszy i pełniejszy. Do nowej strony dodano wiele funkcjonalności a dzięki zastosowaniu technologii Virtusize jest ona unikalna w swojej branży.

jula sprzedaz online
Sklep jula.pl zyskał całkiem nowe funkcjonalności

Każdy kto skorzysta z serwisu moze w prostszy i bardziej precyzyjny sposób zapoznać się z asortymentem multimarketu Jula. Klient ma możliwość przygotowania swojej wizyty w sklepie, na przykład korzystając z listy zakupów. Strona zapewnia również możliwość zapisania historii danego wyszukiwania oraz paragonu i numeru artykułu.

 „Zmiana designu to doskonała okazja do lepszego zaprezentowania nie tylko naszych produktów, ale także całej organizacji. Wierzymy, że wraz z nowym wyglądem strona przyniesie także nową jakość poprzez lepszy dostęp do informacji o naszej ofercie” – mówi Daniel Adamiuk Country Manager Jula Poland

Udoskonalona została opcja „Moje konto”, dostępna dla członków JulaClub. Ciekawą funkcją jest zastosowana technologia Virtusize, która pozwala dobierać rozmiary ubrań. Dzięki temu można sprawdzić, czy ubranie będzie pasować już podczas oglądania go na komputerze czy smartfonie. Także sprawdzenie dostępności produktów stało się prostsze – przed wizytą w sklepie można sprawdzić  czy dany produkt jest dostępny  w wybranym multimarkecie.

„Choć naszym głównym kanałem sprzedaży są sklepy, to obecność w świecie cyfrowym jest dla nas tak samo ważna jak dla wiodących firm handlu elektronicznego. Nasza strona internetowa to nowe, wygodne narzędzie, które ma pomóc Klientom w robieniu zakupów. Jest ona bardziej czytelna, łatwiejsza w obsłudze i będzie zawierać wiele przydatnych funkcji.” – powiedział mówi Joachim Frykberg, dyrektor generalny Jula AB.

Jula – to szwedzka, rodzinna sieć multimarketów. Łącznie firma zatrudnia około 2400 pracowników w 72 multimarketach: 41 w Szwecji, 20 w Norwegii i 11 w Polsce.