CH Atrium Promenada
CH Atrium Promenada

Do grona najemców Atrium Promenada dołączą sklepy 4F i Vanila. W ostatnim czasie w centrum nastąpiło otwarcie salonu modowego Desaro. A jeszcze w sierpniu klienci centrum będą mogli zrobić zakupy w nowym lokalu X-Kom.

Miłośnicy aktywności fizycznej już niedługo będą mogli skorzystać z oferty salonu 4F w Atrium Promenada (ponad 100 mkw.). 4F to czołowa polska firma produkująca wysokiej klasy odzież i akcesoria sportowe. Z produktów marki korzystają zarówno profesjonaliści, jak i osoby uprawiające sport hobbystycznie.

Vanila to kolejna marka damskiej odzieży, która pojawi się w warszawskim centrum handlowym. Salon będzie liczył blisko 120 mkw. W ofercie salonu Vanila klientki znajdą m.in. szeroką gamę kostiumów i garniturów, dzianiny oraz torebki i dodatki.

X-Kom zajmie ponad 120 mkw. powierzchni na parterze centrum. W ofercie salonu znajdą się setki produktów znanych producentów notebooków, ultrabooków, tabletów, desktopów, akcesoriów, urządzeń wielofunkcyjnych, aparatów, oprogramowania, monitorów i wielu innych.

W Atrium Promenada pojawił się salon Desaro (ponad 100 mkw.) – ekskluzywnej polsko-włoskiej marki odzieży damskiej, która właśnie wchodzi na krajowy rynek.

Atrium Promenada ma ponad 55 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 10,5 tys. mkw. to powierzchnia biurowa. Oferta centrum to 180 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: przychodnia CM Enel-Med, delikatesy spożywcze Alma, wielkopowierzchniowy salon sportowy Go Sport, 13-salowe kino Cinema City oraz fitness klub Jatomi Pure. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, KappAhl, Reserved, Sephora, Douglas, The Body Shop, Super-Pharm, Vistula, Venezia, Calzedonia, Intimissimi, United Colors of Benetton, Tommy Hilfiger, Timberland, Smyk, Simple, Pandora, Mokobelle, Mothercare i wielu innych.

Obiekty należące do Atrium European Real Estate Limited zostaną zaprezentowany podczas Shopping Center Forum 2014 przy stoisku 6.2.