Speed Networking

Podczas tegorocznej edycji Shopping Center Forum nowością będzie tzw. Speed Networking, czyli strefa szybkich spotkań z kluczowymi najemcami. Krótkie 5-minutowe spotkania mają służyć wstępnej weryfikacji możliwości współpracy.

Speed Networking ma na celu usprawnienie komunikacji pomiędzy centrami handlowymi i ich najemcami. Uczestnicy Forum będą mogli w ten sposób przedstawić swoją ofertę przedstawicielom takich sieci jak: Grupa LPP ( Jacek Szołoch, dyrektor leasingu i ekspansji), Daichmann (Wojciech Normand,wiceprezes zarządu), KIK (Mariusz Kulik, członek zarządu), Martes Sport (Tomasz Barchański, manager ds. ekspansji), Superpharm (Agnieszka Rozborska, dyrektor d.s. rozwoju), McDonalds (Jacek Stradomski, senior RE manager, oraz Rafał Mikołajczak, senior RE property manager), H&M (Magdalena Przybysz, lease manager), Pepco (Marcin Stańko, dyrektor operacyjny, członek zarządu), Hebe (Marcin Szymczak, kierownik działu ekspansji).

– Pięć minut to zbyt mało, aby rozmawiać o szczegółach, ale wystarczająco dużo, żeby można było dokonać wstępnej oceny i zdecydować czy warto – już poza strefą Speed Networking – przejść do rozmowy o szczegółach – mówi Radosław Rybiński, dyrektor Shopping Center Forum 2014.

W tym roku spotkania w ramach Speed Networking będą się odbywały każdego dnia targów w godzinach 11.00-13.00. Ze względu na konieczność utrzymania ram czasowych sygnałem do zakończenia 5-minutowego spotkania będzie dźwięk dzwonka. O udziale w Speed Networking decydować będzie kolejność zgłoszeń. Możliwość zgłoszenia udziału uruchomiona zostanie w przyszłym tygodniu. Będzie ona dostępna tylko dla zarejestrowanych uczestników Forum.

Więcej informacji o Shopping Center Forum 2014 znajduje się TUTAJ.