Rosyjskie marki stracą na…rosyjskim embargo?

Kari, Centro

W ogólnopolskich mediach pojawiają się artykuły uświadamiające klientów, które produkty pochodzą z Rosji, a nawet nawołujące do zaprzestania ich kupowania. Jeden z tekstów opublikował portal Wirtualna Polska.

To może odbić się na sprzedaży rosyjskich marek, które są dostępne w centrach handlowych w naszym kraju. Najbardziej popularne rosyjskie brandy dostępne w polskich obiektach handlowych to marki obuwnicze Kari oraz Centro.

Klienci dyskutujący na forach internetowych nie ukrywają, że od czasu wprowadzenia przez Rosję zakazu importu wielu polskich produktów, rezygnują oni ze wspierania tamtejszej gospodarki. Z tego względu chętniej decydują się na zakup produktów rodzimych marek, np. obuwia CCC.

Kari to sieć sklepów oferująca szeroki wybór obuwia oraz dodatków i akcesoriów w przystępnych cenach. Marka weszła na polski rynek w maju 2012 r. Obecnie sieć ta liczy ponad 30 salonów i rozwija się w centrach handlowych.

Centro to sieć salonów z obuwiem i akcesoriami. Marka na polskim rynku jest dostępna od czerwca 2011 roku. Jej sklepy mają powierzchnię od 300 do 700 mkw. Obecnie na terenie kraju funkcjonuje ok. 60 salonów Centro. Spółka w 2012 roku uruchomiła 45 sklepów w Polsce.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016