Atlantic rozwija sieć sklepów w Polsce i za granicą

Salon Atlantic

Salon Atlantic

– W ostatnim czasie skutecznie realizujemy politykę zagranicznej ekspansji sieci Atlantic. Odbywa się ona poprzez nasze salony branżowe oraz placówki partnerskie multibrandowe, wyłącznie bieliźniarskie. W zeszłym roku otworzyliśmy w Rosji 39 salonów, łącznie posiadamy ich 82. Na najbliższe lata planowany jest dalszy intensywny rozwój – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Monika Zatorska, kierownik działu marketingu Atlantic SA.

– Obecnie w ramach sieci Atlantic funkcjonuje 59 sklepów własnych i 78 partnerskich oraz ponad 150 punktów za granicą. 95 proc. naszych salonów otwieranych jest w centrach handlowych, które zapewniają dużą ilość odwiedzających oraz wsparcie marketingowe.

– Zależy nam na galeriach usytuowanych w strategicznych lokalizacjach. Bardzo istotnym elementem przy wyborze lokalizacji jest tenant-mix, liczba mieszkańców, otoczenie, czy catchment area. W Rosji i na Ukrainie działamy w modelu franczyzy klasycznej, w Polsce na franczyzie depozytowej. Za granicą wszystkie nasze salony mają ten sam standard wizualny – dodała  Monika Zatorska.

– W Polsce planujemy sprzedawać produkty do sklepów multibrandowych, nie wykluczamy też otwarcia pojedynczych sklepów franczyzowych. Taki model jest nie tylko tańszy, ale bardziej efektywny. Nie trzeba inwestować we własną sieć, więc bariery wejścia są niskie. Po drugie, wejście do obecnie działających sklepów jest dużo lepsze, m.in. dlatego, że mają one już stałe klientki.

Firma Atlantic funkcjonuje na polskim rynku od 20 lat. Obecnie w Polsce i na świecie działa prawie 300 salonów Atlantic. W ostatnim czasie firma Atlantic poszerzyła swoją sieć sprzedaży o dwa nowe punkty: nowy salon w Bydgoszczy w Centrum Handlowym Auchan oraz salon multibrandowy w Bełchatowie. Atlantic konsekwentnie rozwija w Polsce i na świecie swoją sieć sprzedaży, zarówno salonów monobrandowych jak i multibrandowych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016