Maria Pistre, Lynx-Optique Polska
Maria Pistre, Lynx-Optique Polska

Podczas Shopping Center Forum 2014 na temat współpracy będzie można porozmawiać z Marią Pistre, dyrektor generalną firmy Bellevue Polska sp. z o.o., która reprezentuje markę salonów optycznych Lynx-Optique w Polsce. Firma planuje bowiem dalszą ekspansję na terenie centrów handlowych w naszym kraju.

– Weźmiemy udział w tegorocznym Shopping Center Forum, ponieważ targi te dają możliwość spotkania najważniejszych deweloperów i porozmawiania z ich przedstawicielami na temat otwarcia slaonow w ich projektach. Shopping Center Forum daje możliwość udziału w ciekawych dyskusjach i daje pomysły na rozwój handlu. Muszę przyznać, że po Forum oczekuję nowych propozycji rozwojowych dla mojego przedsiębiorstwa. Według mnie jest to bardzo skuteczne miejsce do szukania nowych lokalizacji dla sklepów, a do tego wszystko odbywa się w jednym miejscu – mówi dla Retailnet Maria Pistre.

Firma, jak już informowaliśmy, planuje otwarcie 3-4 nowych salonów optycznych każdego roku. Strategia rozwoju spółki przewiduje otwarcia sklepów zarówno w centrach istniejących, jak i w obiektach nowo budowanych na terenie naszego kraju.

Sieć Lynx-Optique planuje również otwarcie sklepu online w naszym kraju. Firma już testuje tego typu rozwiązanie we Francji.

Obecnie firma przygotowuje się do otwarcia nowego salonu marki w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. Będzie to 15 lokalizacja Lynx-Optique w Polsce.

Informacje na temat Shopping Center Forum 2014 Fall Edition znajdują się TUTAJ.

lynx-optique