Wrangler otwiera pierwszy samodzielny salon w tej części Europy

Salon Wrangler

Salon Wrangler

W ramach nowej strategii handlowej marka odzieży dżinsowej Wrangler otwiera w Warszawie swój pierwszy samodzielny sklep, który znajdzie się w CH Arkadia. Na potrzeby sklepu zaadaptowano lokal o powierzchni 114 mkw. To pierwszy samodzielny salon Wranglera nie tylko w Polsce, ale także w tej części Europy. Sieć sklepów marek Lee i Wrangler, które są w większości duobrandowe, liczy w Polsce ponad 200 punktów sprzedaży.

– Samodzielny sklep Wranglera to pierwszy salon sprzedaży tej marki w Polsce w takim formacie. Poprzez taką formę ekspozycji firma VF Polska Distribution pragnie zainspirować swoich obecnych klientów, jak również pozyskać nowych – mówi Marek Hińcz, dyrektor zarządzający, VF Polska Distribution,

Sklep marki Wrangler w Polsce, rozpoczynający działalność 27 sierpnia, znajdzie się w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Sklep cechować będzie nowoczesny wystrój w stylu vintage, opracowany we współpracy z agencją projektową Checkland Kindleysides, specjalizującą się w aranżacji przestrzeni handlowych. Wnętrze doskonale oddaje charakter marki: postarzane elementy metalowe, drewno oraz wyposażenie nawiązują do dziedzictwa Wranglera w dziedzinie denimu i stanowią najwyższej jakości oprawę dla najnowszych kolekcji. W dedykowanym systemie do prezentowania dżinsów wykorzystano stal walcowaną, inspirowaną stylem industrialnym, półki zaś wykonano z różnych rodzajów drewna, także z desek z odzysku, w naturalnych odcieniach.

Marka Wrangler należy do VF Corporation – największej na świecie firmy odzieżowej. Odział polski, VF Polska Distribution, przyjął taki model dystrybucji, w którym marka Wrangler dzieli przestrzeń sklepu wraz z inną marką z portfolio VFC, marką Lee. Samodzielny salon w Arkadii będzie odzwierciedlał ducha marki – połączenie jej dziedzictwa i nowoczesnego podejścia do kolekcji.

Wrangler jest częścią VF Corporation. Do VF należą między innymi takie marki jak Lee, Vans, Timberland, The North Face, 7 For All Mankind i Napapijri.

Historia marki Wrangler sięga 1904 roku, kiedy to Charlie Hudson założył w Greensboro w Karolinie Północnej (USA), przedsiębiorstwo Hudson Overall Company. W 1919 r. firmę przemianowano na Blue Bell, a w 1947 r., gdy do oferty wprowadzono gamę dżinsów dla kowbojów, jej nazwę zmieniono na Wrangler, co oznacza właśnie kowboja.

Reklama

Galeria Jurajska