jimmy choo

Ekskluzywna firma odzieżowa Jimmy Choo zaimplementowała technologię startupu Avenue Imperial. Dzięki niej w sklepie internetowym marki dostępny jest wirtualny showroom. Klienci, którzy wchodzą na stronę Jimmy Choo, mogą przejść do wirtualnego salonu, a tam oglądać i kupować produkty.

Technologia stworzona przez firmę Avenue Imperial pozwala sklepom internetowym tworzyć wirtualne salony sprzedaży. Dzięki panoramicznym zdjęciom wysokiej jakości możliwe jest stworzenie wirtualnej wystawy sklepowej, odwzorowującej salon sprzedaży Jimmy Choo. Klienci, którzy wejdą na stronę wirtualnych zakupów mogą poruszać się po sklepie podobnie jak użytkownicy Google Street View, powiększać poszczególne produkty z nowej kolekcji jesienno-zimowej oraz kupować je przez internet.

Nowa technologia

Startup Avenue Imperial, twórca technologii która umożliwiła stworzenie wirtualnego sklepu,do tej pory nawiązał współpracę ze sklepami odzieżowymi Start London oraz The Corner w Berlinie. Jak tłumaczyła Evigo Natalie Duthie, digital manager w Start London, wirtualny salon był dla popularnych sklepów odzieżowych przede wszystkim narzędziem marketingowym. Jednak z salonu wirtualnego Jimmy Choo trafiamy wprost do sklepu internetowego, gdzie możemy od razu nabyć wybrany produkt.

jimmy-choo2

Nicolas Rossi, założyciel i prezes Avenue Imperial, wyjaśnia: „Dzięki naszej technologii robienie zakupów przez internet przypomina wizytę w ekskluzywnym salonie. Idea wirtualnego odtworzenia salonu sprzedaży w wirtualnym świecie to idea firmy Jimmy Choo. Jest to zupełna nowość.  W ten sposób pomagamy sprzedawcom promować i wykorzystywać zaprojektowaną przez nich przestrzeń handlową.”