Kolekcja Quiosque
Kolekcja Quiosque

Z przedstawicielami firmy PBH SA, do której należy sieć salonów odzieżowych Quiosque, będzie można spotkać się i porozmawiać o współpracy w czasie wrześniowego Shopping Center Forum 2014.

Jak ustaliła redakcja Retailnet, firma planuje otwarcie co najmniej 2 nowych sklepów jeszcze w tym roku. W trakcie negocjacji są także 3 kolejne lokalizacji. Łącznie więc liczba salonów Quiosque może powiększyć się o 5 nowych sklepów w centrach handlowych.

– Dlaczego zdecydowaliśmy się na udział Shopping Center Forum? Bo to bardzo wygodna forma, która łączy możliwość kumulacji spotkań w krótkim czasie, bez konieczności przemieszczania się po całej Warszawie. SCF daje możliwość uczestnictwa w ciekawych prezentacjach i panelach dyskusyjnych, a także spotkania się w gronie osób zajmujących się ekspansją po stronie najemcy, co zawsze pozwala na wymianę istotnych informacji. Oczywiście tych informacji, których wymiana jest możliwa, a które często są świetnym uzupełnieniem opinii propagowanych na temat tego, co aktualnie dzieje się na rynku – mówi w rozmowie z Retailnet Magdalena Majchrzak-Puczyńska, dyrektor ds. marketingu i ekspansji Quiosque.

PBH SA posiada obecnie 112 salonów sprzedaży zlokalizowanych na terenie całego kraju. W planach spółki są kolejne otwarcia w centrach handlowych. Firma poszukuj lokali w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, umiejscowionych najlepiej w centrach handlowych, ale także przy ulicach handlowych. Optymalna wielkość sklepu to nie mniej niż 100 mkw. i nie więcej jak 170 mkw.

Marka Quiosque powstała w 1991 roku, a swój rozwój poprzez franczyzę rozpoczęła od 1992 roku. Grupą docelową marki są kobiety w wieku powyżej 30 lat, mieszkanki dużych i średnich miast.