Casu planuje ekspansję w centrach handlowych

Salon Casu

Marka Casu, która rozwija się prężenie za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego, planuje otwarcia kolejnych sklepów stacjonarnych – dowiedziała się redakcja Retailnet.

Przedstawiciele firmy twierdzą, że to właściwa droga dla rozwoju marki, ponieważ w naszym kraju wciąż wielu klientów podchodzi sceptycznie do zakupów drogą online. Firma zadecydowała, że otwarcia kolejnych sklepów będą odbywały się w centrach handlowych.

– Nową lokalizacją, w której za około dwa tygodnie otworzymy salon Casu, to Centrum Handlowe Cuprum Arena w Lubinie. Właśnie trwają intensywne prace adaptacyjne lokalu o powierzchni ok. 150 mkw., w którym zostanie otwarty nasz salon – mówi w rozmowie z Retailnet Zbigniew Ilski, właściciel marki Casu.

Na chwilę obecną sieć Casu tworzy 18 sklepów stacjonarnych o średniej powierzchni 130-150 mkw., ale ostatnio otwarte salony w Opolu i Poznaniu mają powierzchnię ponad 170 mkw. i taką tendencję chcemy utrzymać. Do końca roku zamierzamy otworzyć kilka takich salonów, głównie w miastach średniej wielkości – dodaje.

Sklepy Casu oferują szeroki wybór obuwia oraz dodatków (toreb, biżuterii oraz szali) popularnych marek z całego świata. Klienci mają do dyspozycji produkty marek m.in. Blink, Bronx, Bullboxer, But S, Clarks, Caprice, Inblu, Sagan, Simen, s.Oliver, Pepe Jeans, Tamaris, Mexx i wiele innych.

Sklepy sieci obecne są m.in. w: Opolu, Lesznie, Cieszynie, Stargardzie Szczecińskim, Krakowie, Kołobrzegu, Wrocławiu czy Poznaniu.

Salon Casu

Salon Casu, fot. Casu

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016