konkurs e-commerce

Innowacyjny, konkurencyjny, dbający o dobro klienta – taki jest laureat nagrody e-Commerce Polska Awards pod patronatem Evigo.

W drugiej edycji „e-Commerce Polska awards 2014” sklepy będą oceniane w kategoriach sprzedażowych i brandingowych. Oddzielnie oceniane są małe oraz duże e-sklepy. Zgłoszenia można dokonać maksymalnie w 3 różnych kategoriach, warto więc zwrócić uwagę jakie aspekty naszego e-biznesu są najmocniejsze. Wszystkie zgłoszone sklepy będą również oceniane w kategorii najlepszej obsługi klienta, gdzie oceny przyznawać będą sami konsumenci.

„Kibicujemy wszystkim aktywnościom mającym na celu wzmocnienie e-sprzedawców i popularyzację zakupów online wśród Polaków. Mam nadzieję, że w miarę wzrostu popularności e-Commerce Polska awards, wygrana będzie się także przekładać na większą rozpoznawalność marki, a co za tym idzie – większą sprzedaż w sklepie – komentuje Wojciech Tomaszewski, Dyrektor ds. Marketingu i E-commerce, ANSWEAR.com.

„W e-Commerce Polska awards gra toczy się o wysoką wygraną – uznanie na rynku i przewagę konkurencyjną. Wygrana nie tylko umocni pozycję e-sklepu na rynku, ale przede wszystkim będzie potwierdzeniem stałego wdrażania najlepszych rozwiązań ułatwiających dokonanie zakupu online” – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.

W tym roku uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 5 listopada w warszawskim Kinie Praha. Po oficjalnej części uczestnicy przeniosą się do klubu Bazar, gdzie odbędzie się impreza networkingowa.

Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie ecpawards.pl. Evigo.pl jest patronem medialnym konkursu.