10 nowych sklepów House do końca października

Salon House

Firma LPP w najbliższych miesiącach planuje rozwój sieci salonów House nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Jak ustaliła redakcja Retailnet, nowe sklepy, poza Polską, powstaną również w centrach handlowych w Bułgarii, Estonii oraz Chorwacji.

Najnowszy sklep sieci został otwarty w Centrum Handlowym Brama Mazur w Ełku. Wraz z nim spółka otworzyła salony wszystkich swoich brandów. W ostatnich dniach sierpnia br. rozpocznie działalność salon House zlokalizowany w jednym z centrów handlowych w Sieradzu.

Według informacji uzyskanych przez redakcję Retailnet, we wrześniu do portfolio marki dołączą kolejne dwa salony. Jeden z nich zostanie otwarty w Bułgarii w Centrum Handlowym Mega Mall Sofia. Kolejny znajdzie się Galerii Warmińskiej w Olsztynie.

Sześć następnych sklepów marki LPP otworzy w październiku 2014. Wtedy też rozpoczną działalność dwa nowe zagraniczne salony brandu. Pierwszy z nich znajdzie się w Estonii w Centrum Handlowym Tellinn Ulemiste, a kolejny zostanie otwarty dzień później w Chorwacji w Centrum Handlowym Arena Centar w Zagrzebiu.

Następne salony zostaną otwarte w Polsce w Galerii Galardia w Starachowicach oraz centrach handlowych w Pile i Gryficach. Spółka otworzy także sklep outletowy House centrum wyprzedażowym Factory Annopol w Warszawie.

Obecnie w Polsce działa ponad 200 salonów marki House. Produkty brandu poza salonami stacjonarnymi można kupić także za pośrednictwem sklepu internetowego. Salony House poza Polską dostępne są w Niemczech, Rosji, Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, na Ukrainie, Litwie, Łotwie i w Estonii.

Średnia powierzchnia salonów marki House to ok. 200 mkw. powierzchni. Marka skupia się na lokalizacjach w centrach handlowych.

LPP S.A. otwiera własne sklepy brandu, ale umożliwia także współpracę na zasadach franchisingu. W ramach umowy o współpracy firma zapewnia pakiet franczyzowy, zawierający kompletną koncepcję prowadzenia działalności gospodarczej oferowaną przez firmę. Wsparcie to opiera się m.in. na pomocy w wyborze lokalizacji, pomocy w zakresie rekrutacji personelu, udostępnieniu technik marketingowych i przydatnych w kampaniach reklamowych oraz public relations.

Tagi:,

Reklama

Galeria Jurajska