Galeria Amber
Galeria Amber

Douglas, Wójcik, Simple, Lupa – to marki, które poszerzają ofertę Galerii Amber w Kaliszu, zrealizowanej przez spółkę Echo Investment.

Oferta Galerii Amber jest stale uzupełniana. 20 sierpnia br. miało miejsce otwarcie salonu Simple – marki odzieżowej należącej do Grupy Gino Rossi. Sklep dysponuje powierzchnią blisko 80 mkw.

Jeszcze w sierpniu klienci Galerii Amber będą mogli zrobić zakupy w perfumerii Douglas (240 mkw.), a także w sklepie sieci Wójcik (75 mkw.) oferującej odzież dla dzieci i młodzieży. Wkrótce do grona najemców dołączy także sklep obuwniczy Lupa (Maciejka Footwear – 100 mkw.)

– Galeria Amber szybko stała się nie tylko ulubionym miejscem zakupów, ale również popularnym centrum rozrywki i miejscem spędzania wolnego czasu. Z myślą o naszych klientach, staramy się cały czas poszerzać ofertę handlową, oferując dostęp do oferty znanych marek – mówi Marta Kostyk, dyrektor Galerii Amber w Kaliszu.

Galeria Amber została oddana do użytku w marcu 2014 roku. W ciągu zaledwie 3 miesięcy od otwarcia, klienci odwiedzili Galerię Amber milion razy. Trzykondygnacyjny obiekt handlowo-rozrywkowy jest zlokalizowany w centrum Kalisza, w sąsiedztwie głównych dworców PKP i PKS, u zbiegu ul. Górnośląskiej i Trasy Bursztynowej. To największy tego typu projekt w aglomeracji kalisko-ostrowskiej liczącej blisko 350 tys. mieszkańców. Powierzchnia przeznaczona pod wynajem to 33, 5 tys. mkw. Do grona najemców Galerii Amber należą m.in.: hipermarket E.Leclerc, Helios, Fitness Club Fabryka Formy, H&M, C&A, New Yorker, Reserved, Intersport, RTV Euro AGD, Home&You, Smyk, Empik, Deichmann, CCC, Mohito, Sinsay, Cropp Town, House, Orsay, Monnari, Kazar, Ryłko, Wojas, Ecco, Matras, Vistula, Lavard, Pierre Cardin, Ochnik, Yes, Vision Express, SunLoox, a w branży gastronomicznej m.in. KFC, McDonald’s, Olimp i North Fish. W obiekcie znajduje się hipermarket oraz blisko 120 sklepów i punktów usługowych wraz z kawiarniami i restauracjami, a także 7-salowe kino Helios. Do dyspozycji klientów przewidziano około 1 000 miejsc parkingowych.

Wstępną koncepcję architektoniczną Galerii Amber przygotowała firma Bose International Planning and Architecture. Galeria została zaprojektowana jako wielopoziomowy obiekt handlowo, usługowo, rozrywkowy z jedną kondygnacją parkingu podziemnego i dwoma kondygnacjami parkingu naziemnego. Część naziemna obiektu składa się z dwóch pełnych kondygnacji handlowych i częściowej kondygnacji drugiego piętra zawierającego kino oraz część rekreacyjną.

Autorem projektu budowlanego jest pracownia Artur Jasiński i Wspólnicy Biuro Architektoniczne sp. z o.o. oraz zespół architektów Echo Investment.

Obiekt zostanie zaprezentowany podczas Shopping Center Forum 2014 Fall Edition przy stoisku 5.2