Unisono strategia sprzedaży

Spółka I.O. Venezia, do której należy sieć Unisono oferująca odzież damską, zdecydowała się na wprowadzenie nowej odsłony sklepu internetowego tej marki.

„Nowa strona jest bardziej intuicyjna, łatwiejsza w użytkowaniu, w zupełnie nowej szacie graficznej. Do tego została podzielona na trzy różne linie, które ułatwiają dobór odpowiedniej odzieży. Linia Aktywna to odzież utrzymana w niezobowiązującym, sportowym stylu. Linia Romantyczna skierowana jest do wielbicielek kobiecych fasonów we włoskim stylu. Z kolei linia Nowoczesna prezentuje wiodące trendy w odważnym, oryginalnym wydaniu. W tej linii na nowo interpretujemy tradycyjne formy ubrań, prezentując nowoczesne kroje i fasony w miejskim stylu” – mówi Anna Budnicka z firmy Venezia.

unisimo strategia sprzedaży
Oferta sklepu jest wyraźnie podzielona na trzy linie stylistyczne

Dodatkowym elementem w sklepie jest wprowadzenie nowej zakładki „Dla stylistów”, w której po kliknięciu, można pobrać zdjęcia packshotowe produktów oferowanych przez Unisono.

unisimo strategia sprzedaży
Za wszystkie zakupy można płacić w sytemie PayU

Ponadto marki Unisono i Venezia rozpoczęły współpracę z PayU w zakresie obsługi płatności elektronicznych. Od niedawna za zakupy w sklepach venezia.pl oraz unisono.eu klienci płacą bezpiecznie i wygodnie kartą (Visa, MasterCard, Visa Electron, MasterCardElectronic, Maestro) lub szybkim e-przelewem z wybranego banku za pośrednictwem systemu PayU.