Firma TJX Poland sp. z o.o., która rozwija w Polsce sieć salonów multibrandowych TK Maxx, zdecydowała się na otwarcie kolejnych salonów tej sieci w naszym kraju. Pierwsze dwa zostaną otwarte jeszcze w sierpniu br. i znajdą się w centrach handlowych we Wrocławiu i Rzeszowie. Kolejna placówka zostanie otwarta w Olsztynie.

21 sierpnia rozpocznie działalność sklep TK Maxx w Centrum Handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Będzie to trzecia placówka tej sieci w tym mieście. Do tej pory bowiem klienci mogli robić zakupy w sklepach TK Maxx mieszczących się w Parku Handlowym Młyn (1900 mkw. powierzchni) oraz Domu Handlowym Renoma (2400 mkw. powierzchni). TK Maxx w Magnolia Park zajmie powierzchnię ponad 2280 mkw, w pobliżu hipermarketu Tesco.

Z kolei 28 sierpnia nastąpi otwarcie 25. salonu sieci w Polsce. Znajdzie się on w Centrum Handlowym Millenium Hall. Tam na powierzchni ponad 2160 mkw. klienci będą mogli znaleźć duży wybór przecenionej odzieży znanych marek z całego świata.

We wrześniu będzie miało miejsce kolejne otwarcie w Olsztynie w Galerii Warmińskiej. Będzie to pierwsza lokalizacja tej marki nie tylko w stolicy Warmii i Mazur, ale również w całym województwie. Podpisanie umowy z tą siecią zakończył etap komercjalizacji, obejmującej najemców wielkopowierzchniowych tego obiektu. Dwukondygnacyjna lokalizacja TK Maxx zajmie 2,3 tys. mkw.

TK Maxx jest marką grupy TJX Europe, wchodzącej w skład TJX Companies, Inc. Pierwszy sklep brandu powstał w 1994 roku w Anglii. W roku, w którym przypada jubileusz 20-lecia działalności, brand posiada blisko 400 sklepów w Europie. Oferta produktowa TK Maxx obejmuje szeroki wybór odzieży, zarówno damskiej, męskiej jak i dziecięcej, a także butów, akcesoriów i dodatków dla domu.

Model sprzedaży TK Maxx oparty jest na koncepcji off– price, polegający na sprzedaży produktów w cenach niższych od regularnych w Polsce i na świecie. Na niemal każdy ze sklepów przypada do 50 tys. produktów.