LPP: SCF daje możliwość podsumowania dotychczasowych efektów negocjacji

Salon Reserved

Podczas Shopping Center Forum będzie można spotkać się z przedstawicielami do spraw ekspansji firmy LPP – największej grupy odzieżowej w Polsce. Spółka planuje dalszą ekspansję nie tylko w Polsce, ale także za granicą.

– Nasze kontakty i negocjacje z partnerami wynajmującymi powierzchnie handlowe w centrach handlowych są procesem ciągłym. Natomiast targi Shopping Center Forum są dla nas przede wszystkim okazją do podsumowania dotychczasowych efektów negocjacji z większością partnerów oraz na kontakt osobisty wszystkich pracowników operacyjnych Działu Najmu LPP z naszymi partnerami biznesowymi – mówi w rozmowie z Retailnet Jacek Szołoch, Leasing and Expansion Director Poland w firmie LPP.

– Bardzo cenimy sobie kontakty interpersonalne, a w codziennej pracy nasze kontakty (poszczególnych leasing managerów lub moje) ograniczają się raczej do spotkań wyłącznie z osobami prowadzącymi dany projekt ze strony właściciela. Targi umożliwiają spotkanie większości osób z branży w jednym miejscu i o jednym czasie – dodaje.

Spółka LPP planuje dalszą ekspansję nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Jest zainteresowana rozwojem na terenie różnego typu centrów handlowych.

– Oczywiście, jeżeli nasze negocjacje do poszczególnych projektów są w fazie umożliwiającej sfinalizowanie warunków umów, to targi są bardzo dobrym miejscem na to. Również nasze spotkania z partnerami biznesowymi na targach umożliwiają przekazanie najnowszych informacji o rzeczach które dzieją się w LPP, a są ważne dla naszych partnerów. Do tego obszaru mogę zaliczyć m.in. aktualną strategię rozwoju LPP, wzbogacenie portfolio marek LPP o następny brand, prace nad nowymi aranżacjami salonów itp. – dodaje Jacek Szołoch.

– Mając tak bogaty portfel istniejących salonów, zarządzanie tymi powierzchniami – przedłużenie umów, powiększenie, czy uzupełnienie – odgrywają coraz większą rolę w naszej działalności. Oczywiście na SCF skupiamy się raczej na nowych projektach, ale nie zapominamy o istniejących – twierdzi Leasing and Expansion Director Poland LPP.

Więcej informacji na temat udziału w Forum można znaleźć TUTAJ.

Reklama

Galeria Jurajska