Unisono

Spółka I.O. Venezia, do której należy sieć Unisono oferująca odzież damską, zdecydowała się na wprowadzenie nowej odsłony sklepu internetowego tej marki.

– Nowa strona jest bardziej intuicyjna, łatwiejsza w użytkowaniu, w zupełnie nowej szacie graficznej. Do tego została podzielona na trzy różne linie, które ułatwiają dobór odpowiedniej odzieży. Linia Aktywna to odzież utrzymana w niezobowiązującym, sportowym stylu. Linia Romantyczna skierowana jest do wielbicielek kobiecych fasonów we włoskim stylu. Z kolei linia Nowoczesna prezentuje wiodące trendy w odważnym, oryginalnym wydaniu. W tej linii na nowo interpretujemy tradycyjne formy ubrań, prezentując nowoczesne kroje i fasony w miejskim stylu – mówi w rozmowie z Retailnet Anna Budnicka z firmy Venezia.

Dodatkowym elementem w sklepie jest wprowadzenie nowej zakładki „Dla stylistów”, w której po kliknięciu, można pobrać zdjęcia packshotowe produktów oferowanych przez Unisono.

Ponadto jak już informowaliśmy marki Unisono i Venezia rozpoczęły współpracę z PayU w zakresie obsługi płatności elektronicznych. Od niedawna za zakupy w sklepach www.venezia.pl oraz www.unisono.eu klienci płacą bezpiecznie i wygodnie kartą (Visa, MasterCard, Visa Electron, MasterCardElectronic, Maestro) lub szybkim e-przelewem z wybranego banku za pośrednictwem systemu PayU.

19 lipca br. rozpoczął działalność nowy sklep marki w Galerii Wisła. Salon Unisono zajął lokal o powierzchni 108 mkw. na parterze galerii w sąsiedztwie salonów Apart i Fielmann. Sklep w Galerii Wisła jest 27 punktem handlowym marki Unisono w Polsce.