Super-Pharm
Super-Pharm

Sieć Super-Pharm realizuje zapowiedziany plan ekspansji. W tym roku oddano do użytku 7 nowych sklepów, zwiększając ich ogólną liczbę do 56.  O szczegółach ekspansji z przedstawicielami sieci będzie można porozmawiać podczas Shopping Center Forum Fall Edition

20 sierpnia ruszyła pierwsza placówka w Zabrzu na Placu Teatralnym obok CH Platan.

– Zabrze to kolejny strategiczny punkt na mapie Polski. Głównymi czynnikami, które sprzyjały decyzji o otwarciu nowej placówki właśnie w tym mieście, była jego dynamika rozwoju oraz interesujące położenie. Wierzymy, że Super-Pharm stanie się dla mieszkańców Zabrza nie tylko miejscem, w którym będą mogli zrobić zakupy, ale również rozpocząć pracę – mówi Grzegorz Kowalski, prezes Super-Pharm Polska.

– Konsekwentnie realizujemy plan zakładający otwieranie od 8 do 10 placówek rocznie w miastach, w których liczba mieszkańców przekracza 100 tys. Uważnie obserwujemy rynek galerii handlowych i analizujemy, czy dane miejsce będzie przyjazne i w pełni komfortowe dla naszych klientów. Każdą decyzję o wyborze lokalizacji dla nowego sklepu poprzedza dokładna analiza, dzięki niej jesteśmy w stanie oszacować, czy obiekt pozwoli nam spełnić wszelkie potrzeby rynku. Na podstawie zdobytego doświadczenia wiem już, że niezwykle pomocna na tym etapie jest profesjonalna wiedza developerów i partnerów – podkreśla Agnieszka Rozborska, dyrektor ds. rozwoju SPP.

Super-Pharm to sieć sklepów typu drugstore, będąca połączeniem apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. Sieć istnieje na polskim rynku od ponad 13 lat.